همه ما در کودکی حس بازی کردن با موشک‌های کاغذی را تجربه کرده‌ایم و این هواپیماهای کاغذی با خاطرات کودکی ما پیوند خورده‌اند، هم اکنون نسخه جدیدی از این سرگرمی جالب تولید شده است که توسط تلفن همراه کنترل می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، این هواپیما که پاورآپ (Power Up 3.0) نامیده شده است، نوعی نوآوری به حساب می‌آید که از همان موشکهای کاغذی درست شده است، کافی است مانند همیشه یک تکه کاغذ را انتخاب کرده و با آن هواپیمای خود را بسازیم، سپس پروانه و سکان را به انتهای هواپیما و  میله‌ای از جنس فیبر کربن  را در شکاف میان هواپیما و در نهایت باتری را در جلوی هواپیما وصل کنیم. قابل ذکر است که بخش جلویی به سیستم بلوتوث مجهز بوده و می توان از طریق اپلیکیشن مربوطه که بر روی تلفن همراه نصب شده است هواپیما را تا برد 55 متر کنترل کنیم.


باتری به کار رفته در این هواپیماها توسط مینی USB شارژ می شوند و می توانند انرژی مورد نیاز برای 10 دقیقه پرواز را تامین کنند، همچنین اپلیکیشن مربوط به Power Up 3.0 با نشان گرهای میزان برد، سطح رانش یا نیروی پیشران و قطب‌نما حس خلبانی را به کاربر منتقل می‌کند.


برای کنترل هواپیما نیز کافی است تا تلفن خود را کج و راست کنید، به عنوان مثال برای صعود و یا تنظیم ارتفاع هواپیما باید تلفن را به سمت چپ و راست منحرف کنید تا هوپیما در جهت مورد نظر شما حرکت کند.

این محصول ابتدا برای آیفون عرضه شد اما گویا توسعه دهندگان در حال توسعه مدل اندروید آن نیز می‌باشند و همچنین قرار است با کمک KickStarter این محصول را به تولید انبوه برسانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار