مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس ویژگی‌های چهار کتاب "شورای‌ عالی دفاع به روایت مطبوعات"، "قوی‌ترین شریک جرم"، "اطلس جنگ ایران و عراق" و "گذری بر رفتارهای مدیریتی شهید همت" را تبیین کرد.

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حسین اردستانی مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس در مراسم رونمایی از چهار عنوان کتاب‌های جدیدی منتشر شده از سوی این مرکز اظهار داشت:‌ کتاب "شورای عالی دفاع به روایت مطبوعات" یکی از این عناوین است که تا به حال کتاب منتشر شده درباره این شورا نداشته‌ایم به این دلیل که مباحث مربوط به این شورا محرمانه بوده است.   
 
وی افزود: در این میان نقش مسئولان قوا و نقش برجسته و تام مقام معظم رهبری به عنوان نماینده امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع بسیار قابل توجه است.   
 
اردستانی تصریح کرد: کتاب "قوی‌ترین شریک جرم" عنوان دومین کتاب جدید این مرکز است که به نقش آمریکا در جنگ تحمیلی و جانبداری از رژیم بعث عراق اشاره دارد.   
 
مسئول مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: عنوان سومین کتاب جدید این مرکز، "اطلس جنگ ایران و عراق" به چند زبان بوده و یکی از منابع اصلی دفاع مقدس است که نمایی از عملیات‌ها و فلش‌های نبرد را نشان می‌دهد.   
 
وی خاطرنشان کرد:‌ کتاب "گذری بر رفتارهای مدیریتی شهید همت" عنوان چهارمین کتاب جدید این مرکز است که با توجه به تأکید بزرگوارانی همچون سردار صفوی برای نوشتن کتاب درباره فرماندهان پس از انتشار کتاب‌های شهیدان باکری، کاظمی، باقری و کلاهدوز، این کتاب نیز منتشر شده است.   
 
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار