مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: در تلاش هستیم تا رضایت شاکی خصوصی جاسم کرار را جلب کنیم.

حمید زینی زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص جذب جاسم کرار گفت: فردا یک جلسه با حضور مسئولین تیم فوتبال تراکتور و جاسم کرار خواهیم داشت که اگر به توافق برسیم پیوستن او به تبریز قطعی می‌شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط جذب کرار گفت: من برای جذب او به تیم تراکتور شرایط خاصی را قید نکرده‌ام. فقط این که هیچ مانعی برای فعالیت او وجود نداشته باشد و او بتواند آزادانه به فعالیت‌های ورزشی‌اش در تیم ما بپردازد.

وی افزود: تنها مانعی که بر سر راه او وجود دارد حضور یک شاکی خصوصی است. او باید رضایت شاکی خود را جلب کرده و پس از رضایت او می‌تواند به تیم ما  بپیوندد. ما نیز تمام کمک‌هایمان را به او خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم جاسم کرار بتواند رضایت فرد شاکی را بدست آورد.

زینی‌زاده درباره بازی موفق‌آمیز تیم فوتبال تراکتور در مقابل تیم پرسپولیس گفت: بازی در مقابل تیم پرسپولیس اولین بازی بعد از نیم فصل بود که ما برای کسب موفقیت در این بازی خیلی تلاش کرده بودیم که با همت و پشتکار بچه‌ها و عنایت خداوند توانستیم طرف پیروز این مسابقه باشیم.
و با اقتدار و در خانه‌ی خود 3 امتیاز بازی را از آن خود کردیم.

وی در ادامه گفت: این پیروزی برای تیم ما خیلی خوش یمن و به جا بود و می تواند نشانه‌ی خوبی برای ادامه‌ی بازی‌ های فصل باشد.

زینی‌زاده در پایان گفت: امیدوارم با جذب نیروهای جدید وتازه نفس و همتی که بازیکنان تا به این‌جا از خود نشان داده اند بتوانیم به اهداف مطلوب خود برسیم و این نوار پیروزی را که کسب کرده‌ایم تا آخر بازی‌های فصل قطع نکنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار