ظرفیت گردشگری در شیراز و استان فارس فوق العاده بالا است و با برنامه‌ریزی و رونق بخش گردشگری در شیراز حتی صد در صد مشکلات اشتغال را می‌توان در این بخش حل کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ عضو شورای شهر شیراز گفت: توجه به رونق گردشگری در شیراز بخش زیادی از مشکلات اشتغال را در استان حل می‌کند.

بهرام پارسایی با بیان اینکه زیر ساخت‌های گردشگری در شیراز و استان فارس چندان محیا نیست، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاران باید به راحتی بتوانند در بخش گردشگری سرمایه گذاری کنند و این ممکن نمی‌شود مگر زیر ساخت‌های لازم در استان فارس تامین شود.

پارسایی با اشاره به اینکه  هم‌اکنون عمده درآمد بسیاری از کشورها به سبب توسعه گردشگری در آن کشورها  تامین می‌شود، افزود: شیراز و استان فارس علاوه بر داشتن مناطق تفریحی، تاریخی و گردشگری در زمینه درمان هم به خوبی می توانند گردشگر از سراسر دنیا جذب کنند.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه در 7 ماه گذشته اوضاع گردشگری در شیراز و فارس نسبت به گذشته بهبود یافته است، تصریح کرد: تا چند ماه گذشته 40 درصد ظرفیت هتل‌ها  تکمیل نمی‌شد اما از ابتدای امسال تاکنون بیش از 70 درصد ظرفیت هتل‌ها به خوبی پر می شود که این موضوع نشان دهنده بهبود گردشگری در شیراز و استان فارس و در نهایت رضایت هتلداران است.

وی خاطرنشان کرد: توریست درمانی می‌تواند یکی از توانایی‌های خوب برای جذب توریست‌های خارجی باشد البته به شرط داشتن شرایط مناسب برای این کار ، مانند بیمارستان پیوند عضو شیراز که موفق‌ترین عمل‌های پیوند دنیا در آن انجام می‌شود.

پارسایی با بیان اینکه دهکده سلامت که قرار بود برای جذب توریست ساخته شود هنوز در حد حرف باقی مانده است، افزود: با توسعه توریسم درمانی و بهبود بیماران مراجعه کننده به فارس می توانیم برای جذب گردشگران نقاط گردشگری را به آنها معرفی و آنها را برای گردشگری نیز جذب استان کنیم.

انتهای پیام/  ش ک

برچسب ها: حل ، مشکل ، اشتغال ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.