دکتر محمود کريمي بيژنينژاد در گفتگو با
خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران با اشاره به اينکه اجراي طرح نوبت دهي تلفني در سال 89 رسما کليد خورد اظهار داشت: در سالهاي قبل از اجراي طرح نوبت دهي تلفني در بيمارستان تامين اجتماعي شهريار صفهاي عريض و طويلي از بيماران براي گرفتن نوبت در جلوي در بيمارستان تشکيل ميشد که اين حالت صورت خوشي براي بيماران نداشت بنابراين، سيستم نوبت دهي هشت خط راهاندازي شد.
وي با تاکيد بر اينکه با توجه به ازدحام بيمار و وجود فقط يک بيمارستان تامين اجتماعي در شهرستان شهريار اين هشت خط پاسخگوي نياز بيمهشدگان نيست و به ناچار بيمهشدگان نيست و به ناچار بيمهشدگان پشت خط معطل ميمانند، افزود: با رايزنيهاي صورت گرفته با شرکت مخابرات شهرستان شهريار تا پايان سال جاري هشت خط ديگر به بيمارستان تامين اجتماعي شهريار به منظور افزايش ظرفيت سيستم نوبتدهي اضافه خواهد شد.
مگه کسی میمونه نوبت بگیره
الان دیگه همه شهرستان های استانهای دیگه هم سامانه نوبت دهی اینترنتی دارن دیگه زمان قدیم نیست که همه با تلفن درتلاش نوبت گیری باشن لطفا پیگیر باشید ممنون
باتشکراز کاظم نژاد وکیل ارجمند
خط تلفن روزياد نكنيد ويزيت بيمارو زياد كنيد دكتر ساعت ده مياد تا دوازده اگه هشت صبح اونجا باشه تا آخر وقت دو برابر مريض رو ويزيت مي كنه و انقد شلوغ نمي شه
متاسفانه اگه نوبت دهی، اینترنی هم بشه فایده ای نداره. میلاد این سیستم رو داره
مشکل اینجاست که تعداد پزشکا و فضا جوابگو نیست
مسئولین میلاد هم که این مشکل رو دارن پاس می دن به مراکز محلی.
به نظر می آد یه جورایی باید مراجعین هر مرکز بومی گزینش (نوبتدهی) بشن البته بعد اینکه در هر شهر حداقل بیمارستانی طرف قرار داد باشه.
فقط حرف که درست نیست اصلا فقط مردم از سر خودشون رد کردند نمیشه نوبت بگیری همون 8 صبح میگه پر چرا براستی حلش نمیکنند
لطفا برسی کنید!!!!!!
سه هفته ی تمام من تماس میگیرم همون 8 یعنی دقیقه های اول وقت .میگن ظرفیت تکمیل شده اما موفق به گرفتن نوبت نشدم همان ساعت حتی حضوری مراجعه کردم تاثیری نداشت به من گفته شد باید تلفنی نوبت بگیرم حالا من باید چکار کنم لطفا بررسی کنید
با تشکر