حاجی مراد گاتسالوف روس، دارنده شش مدال طلای جهان و المپیک با دوبنده تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار در رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد ایران به میدان خواهد رفت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، محسن کاوه، مدیر تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار افزود: با گاتسالوف به توافق نهایی رسیده ایم، تمامی نامه نگاری های لازم با فدارسیون کشتی روسیه و فیلا انجام شده است، در نهایت پس ارسال نامه نهایی از سوی فداراسیون جهانی قرارداد این کشتی گیر در سازمان لیگ ثبت خواهد شد.
 
کاوه در پاسخ به این سوال که آیا از وجود این کشتی گیر در مقابل تیم استیل آذین استفاده خواهد کرد گفت:هنوز هیچ چیز مشخص نیست،باید شرایط را بررسی کنیم مطمئن باشید در روز مسابقه با ترکیبی  به میدان خواهیم رفت که شکست دور رفت را جبران کنیم.
 
وی با اشاره به پیروزی تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار در هفته سوم دور برگشت مقابل تیم  رستم کلا تصریح کرد: در هفته گذشته بچه های ما انصافاً در تمامی اوزان خیلی خوب کشتی گرفتند حتی در اوزان 84 و 96 کیلو گرم که نتیجه را واگذار کردیم می توانستیم پیروز شویم.
 
مدیر فنی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) سبزوار تصریح کرد: در وزن 84 کیلو گرم نادر حامدی پور خیلی مطمئن مقابل ابراگیم آلداتوف  قهرمان جهان کشتی گرفت و در نهایت این مسابقه با نتیجه 6بر6 به سود آزاد کار تیم رستم کلا به پایان رسید،به اعتقاد من هم در این وزن و هم در وزن 96 کیلو گرم داوران اشتباهاتی داشتند که در نتیجه بی تأثیر نبود.
 
وی در ادامه با اشاره به نحوه قضاوت داوران در لیگ برتر کشتی آزاد عنوان کرد:با توجه به حساسیت مسابقات پیش رو در لیگ برتر کشتی آزاد از سازمان لیگ و کمیته داوران تقاضا دارم از داوران با تجربه تری در این مسابقات استفاده کنند تا جای هیچ بحث و نقدی باقی نماند.
 
کاوه درباره وضعیت فعلی کشتی گیران تیمش اظهار داشت:پس از دیدار مقابل رستم کلا بلافاصله اردوی تیم تشکیل شد،بچه ها تمرینات بسیار خوبی را دنبال می کنند در نتیجه از هر نظر آماده مصاف با تیم استیل آذین تهران هستیم.
 
وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی اش از نتیجه این دیدار چه خواهد بود:نتیجه را که نمی توان پیش بینی  کرد،در کشتی همه چیز روی تشک مسابقه معلوم می شود.در دور رفت به دلایل اتفاقاتی که قبل از شروع مسابقات لیگ رخ داده بود تمرکز لازم را نداشتیم به همین منظور نتیجه را واگذار کردیم اما مطمئن باشید تمام تلاش خود را به کار می گیریم که شکست مقابل استیل آذین را جبران کنیم.
 
هفته نخست دور رفت مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد پنج شنبه (13 آذرماه)آغاز می شود که تیم موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع) سزوار میهمان استیل آذین تهران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار