امام جمعه رودهن گفت: باوجود تحریم ها و تحدید های دشمن این موضوع بستر ایجاد نمودار سعودی پیشرفت در حوزه هسته ای توسط دانشمندان ایرانی در راستای تولید اورانیوم در کشور با افزایش رقم تولید این ماده در سایت های مختلف کشور بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ملت ایران سالیان درازی را در برابر تحدید های همه جانبه دشمن در زمینه های مختلف با تکیه بر ایمان الهی و توسل به ائمه اطهار(ع) و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری و آشنایی کامل از ترفند های دشمنان ایستادگی و مقاومت مثال زدنی را از خود نشان داده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :ملت شهید پرور ایران زیرا سایه ولایت فقیه هراسی در برابر تحریم های دشمن با فشاری زیاد نداشته است و تحریم ها و فشارهای اقتصادی ایران را در زمینه پایداری بر اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و برخورداری از حق مسلم آنها در بحث انرژی هسته ای از پای در نیاورد.

امام جمعه رودهن با اشاره به نمودار سعودی پیشرفت ایران در حوزه هسته ای با وجود تحریم ها اضافه کرد:باوجود تحریم ها و تحدید های دشمن این موضوع بستر ایجاد نمودار سعودی پیشرفت در حوزه هسته ای توسط دانشمندان ایرانی در راستای تولید اورانیوم در کشور با افزایش رقم تولید این ماده در سایت های مختلف کشور بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :هم اکنون در حوزه فناوری هسته ای دانشمندان ایرانی در این زمینه 17 سایت هسته ای را به حول و قوه الهی با دست توانمند خود راه اندازی کرده اند و قدرت علمی و فناوری ایران اسلامی را به رخ دشمنان انقلاب کشیده اند ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.