سرمربی تیم والیبال کاله مازندران، رعایت اخلاق حرفه ای ورزشی از سوی بازیکنان وتماشاچیان در حین مسابقه از سوی هر دو طرف را دارای اهمیت و ارجحیت نسبت به خود مسابقه دانست.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری درپایان دیدار معوقه تیم های کاله مازندران و متین ورامین که با برتری 3بر2 تیمش کاله در آمل همراه بود، گفت: البته می شود با کمی چشم پوشی کردن از برخی مسایل به خاطر نپرداختن به حاشیه ها، اخلاق ورزشی را سرلوحه بازیکنان و تماشاچیان قرار داد و نباید مواردی که باعث تحریک بازیکنان وتماشاچیان می شود، در سالن های ورزشی مشاهده شود.

وی افزود: البته هم حرکت حرکت بازیکن وحرکت برخی تماشاچیان آملی جای انتقاد دارد و دوطرف باید یادبگیرند که موارد غیراخلاقی را به هم منتقل نکنند.

سرمربی تیم والیبال کاله مازندران تصریح کرد: هم بازیکنان وهم تماشاچیان سرمایه های اصلی ورزش کشور هستند واحترام هر دوطرف باید حفظ شود.

عطایی همچنین از عملکرد شاگردانش در تیم کاله مازندران در دیدار برابر متین ورامین ابراز رضایت کرد و گفت: بازیکنان ما در این مسابقه با تلاش بیشترشان توانستند به خوبی نقاط ضعف تیم را که در دیدارهای گذشته داشتند، پوشش بدهند ونتیجه بازی را نیز به نفع خود تغییر دادند.

وی اضافه کرد: بازی خوبی را برابر متین به نمایش گذاشتیم و جدای از برخی مسایل حاشیه ای این مسابقه، تماشاچیان بازی خوبی را مشاهده کردند.

سرمربی کاله مازندران ادامه داد: با توجه به اینکه ست اول مسابقه را به تیم متین ورامین باختیم، اما به خوبی توانستیم ، تیم را از فشار خارج کنیم و بازی را به نفع خودمان به پایان رساندیم.

دیدار حساس تیم های کاله مازندران ومتین ورامین در دیداری معوقه از هفته نخست رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصریکشنبه ودر حضور حدود سه هزار تماشاچی آملی در تالار ورزشی پیامبراعظم این شهربرگزار، ودر پایان تیم کاله مازندران با نتیجه 3بر2 پیروز شد./س

انتهای پیام //

برچسب ها: اخلاق ، تماشاچی ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.