مدیر روابط عمومی اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت چاپ از ثبات نسبی در بازار کاغذ خبر داد.

ابوالفضل ایمنی، مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ در حال حاضر پیگیر موضوع گمرک درخصوص کاهش تعرفه مواد مصرفی صنعت چاپ است. 

وی افزود: درخصوص کاهش تعرفه مواد مصرفی صنعت چاپ چندین نشست با گمرک داشتیم و اکنون پیگیر کالایی هستیم که شرکت‌های چاپی با تعرفه کاغذ وارد بازار می‌کردند به گمرک درخصوص توانایی تولید کالای وارد شده توسط شرکت‌های چاپی در ایران نامه زدیم. 

ایمنی با اشاره به چاپ فروان کالای وارد شده توسط شرکت‌های چای به نام بسته‌های چاپ شده چای عنوان کرد: بسته‌‌های چاپ شده چای ارزش افزوده‌ای نداشت در حالیکه کارخانه‌هایی که بخواهند این محصول را چاپ کنند در کشور وجود دارد. 

مدیر روابط عمومی اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ با اشاره تلاش این اتحادیه با بازرسی کل کشور و گمرک درخصوص جلوگیری از واردات بسته‌های چاپ شده چای بیان کرد: همکاری دو جانبه‌ای را با گمرک درخصوص بسته‌های چاپ شده چای آغاز کردیم. 

وی با اشاره به بازار امروز کاغذ تصریح کرد: در بازار کاغذ ثبات نسبی پیدا کرده و خیلی به رونق صنعت چاپ کمک می‌کند سفارش چاپ در بازار در حال انجام است و رونق بازار بهتر شده است. 

ایمنی با اشاره به رونق بهتر بازار صنعت چاپ خاطر نشان کرد: اهالی صنعت چاپ دیگر منتظر رشد یا سقوط قیمت کاغذ در بازار صنعت چاپ نیستند و کار چاپ در روال طبیعی خود قرار گرفته است.  
انتهای پیام/ ص
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار