نهمين دوره مسابقات بين المللي تنيس روي ميز جام فجر با درخشش راکت به دستان کردستان در ترکيب تيم ملي و کسب عناوين قهرماني در مسابقات تيمي و دوبل به پايان رسيد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، نهمين دوره رقابت‌هاي بين‌المللي تنيس روي ميز جام فجر در رده‌هاي سني جوانان و نوجوانان که در 2 بخش پسران و دختران به ميزباني تهران که از هفتم آذر لغايت نهم آذرماه برگزار گرديد.
در اين مسابقات از ايران در بخش پسران دو تيم در رده سني جوانان و دو تيم در رده سني نوجوانان و 9 تيم خارجي و در رقابت‌هاي دختران،از ايران دو تيم در رده سني جوانان و يک تيم در رده سني نوجوانان و 6 تيم خارجي حضور داشتند به مدت سه روز با يکديگر به رقابت پرداختند.
در اين رقابت‌ها در تيم ملي جوانان الف محمدپارسا جنتي ، در تيم ملي جوانان ب متين لطف‌اله‌نسبي و در تيم نوجوانان الف متين حيدري از کردستان حضور داشتند.
در پايان رقابت‌هاي بخش تيمي، تيم ملي جوانان الف که محمدپارسا جنتي را در ترکيب خود داشت با غلبه بر بازيکناني از تيم‌هاي اردن ، جمهوري آذربايجان ، ايران ب و هند به مقام قهرماني دست يافت و تيم ملي نوجوانان الف در حالي‌که از متين حيدري در ترکيب خود سود مي‌برد با برتري مقابل تيم‌هاي ليبي ، جمهوري آذربايجان ، ترکمنستان ، ايران ب و بلاروس عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را کسب کرد.
تيم ملي جوانان ب نيز که متين لطف‌اله نسبي را در ترکيب خود داشت با شکست در مرحله نيمه نهايي به همراه تيم بلاروس به صورت مشترک عنوان سوم جام فجر را به دست آوردند./ش

برچسب ها: تنیس ، فجر ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.