انجمن دفاع از قربانیان تروریسم طی اطلاعیه‌ای با خانواده‌های قربانیان اقدام تروریستی سراوان و لبنان ابراز همدردی و مراتب حمایت و همراهی خود را اعلام کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم طی اطلاعیه‌ای با خانواده‌های قربانیان اقدام تروریستی سراوان و لبنان ابراز همدردی کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

در پس سوءقصدهای تروریستی و بمب‌گذاری‌ها در اماکن عمومی زخم‌های عمیقی برتن افراد و جامعه می‌نشیند، حقیقتی که گستره آسیب‌های ناشی از اقدامات تروریستی را فراتر از آنچه تصور می‌شود قرار می‌دهد.
 
در مواجهه با تروریسم نیاز به التیام دردها، کنترل آسیب‌ها و التیام زخم‌های جسمی و روانی بازماندگان است و مسئولیتی برای هم صدایی با قربانیان ترور احساس می‌شود، مسئولیتی که گستره آن تمامی افراد، رسانه‌ها و نهادهای حقوق بشری را در بر می‌گیرد.
 
به منظور حمایت و همراهی با خانواده‌های قربانیان و بازماندگان سوءقصدهای تروریستی 3 آبان سراوان و 28 آبان مقابل سفارت ایران در لبنان، انجمن دفاع از قربانیان تروریسم ایران آمادگی خود را جهت ارائه راهکار و دفاع از قربانیان این تراژدی بیان می‌نماید تا بدین‌وسیله آنان را در جایگاه شایسته خویش به عنوان قربانیان تروریسم قرار داده و از آنان دفاع کند.
 
بگذارید تا بازماندگان و خانواده‌های قربانی ترور این حادثه حضور شما را در کنار خویش احساس کنند.
 
این مهم از طریق پیامی از جانب شما برای ما کفایت می‌کند تا احساسی مشترک در همدردی با این بازماندگان و خانواده‌های قربانی ترور را تصویر نماییم و براین پایه موجبات تسلی خاطر این عزیزان را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تروریسم ، دردها ، التیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار