13فروند کشتي حامل600 هزارتن کالاهاي اساسي در بندر شهيد رجايي پهلو گرفته و در حال انجام تشريفات گمرکي هستند.

ارونقي مدير کل گمرک شهيد رجايي بندرعباس در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، گفت:13فروند کشتي حامل600 هزارتن کالاهاي اساسي در بندر شهيد رجايي پهلو گرفته و در حال انجام تشريفات گمرکي هستند.

وي گفت: 325 هزار تن گندم، 140هزار تن شکر ،110هزرا تن روغن و 30هزار تن برنج از کشورهاي برزيل ،آرژانتين،تايلند و روسيه به اين گمرک وارد شده اند.

مدير کل گمرک شهيد رجايي تصريح کرد:حمل يکسره بار،ايجاد سرويس ارزيابي ويژه جهت انجام تشريفات کالاهاي اساسي وموافقت با توديع ضمانت نامه بانکي و ترخيص شبانه روزي کالاهاي اساسي موجب شده که زمان تشريفات کالاي اساسي از 6 دقيقه تا 26دقيقه  طول بکشد و در حداقل زمان از گمرک ترخيص شود.

ارونقي عنوان کرد:گمرک شهيد رجايي با هماهنگي گمرک کل کشور در کميته هماهنگي و ساماندهي تخليه و حمل بار اعلام آمادگي کرده که همزمان با ورود کالا پرسنل ناظر گمرک جهت نظارت بر نمونه برداري توسط سازمان ذيربط جهت تسريع در امر ترخيص حظور داشته باشد.

وي در پايان با اشاره به بي سابقه بودن ورود اين حجم کشتي به بندر شهيد رجايي افزود:تشريفات ترخيص کالاهاي اساسي در حال انجام است و در اسرع وقت کالاهاي اساسي از اين گمرک ترخيص مي شود.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار