عضوی هیأت مدیره پرسپولیس در خصوص استعفای رویانیان گفت: رویانیان چند وقت پیش استعفایش را اعلام کرد اما در جلسه هیأت مدیره شرکت کرد.

محمد نامی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: رویانیان قرار است تا پایان فصل سیزدهم در تیم پرسپولیس کارش را ادامه دهد.

نامی در ادامه اظهار داشت: تیم پرسپولیس وضعیت مناسبی دارد و رویانیان هم تمام تلاشش را برای موفقیت تیم پرسپولیس انجام می‌دهد. ما اعضای هیأت مدیره هم سعی می‌کنیم که حاشیه‌ها را از پیرامون پرسپولیس دور کنیم تا ضربات جبران ناپذیر به تیم وارد نشود.

وی درباره تغییر و تحولات اعضای هیأت مدیره پرسپولیس گفت: تیم پرسپولیس در اختیار وزارت ورزش و جوانان است و گودرزی وزیر ورزش می‌تواند هر تصمیمی برای این باشگاه اتخاذ کند. اعضای هیأت مدیره پرسپولیس مسائل فرهنگی و اقتصادی تیم را مدیریت می کنند براین اساس گودرزی وزیر ورزش اختیار لازم برای ایجاد تغییرات در هیئت مدیره پرسپولیس دارد.

عضو هیأت مدیره در ادامه اظهار داشت: ما اعضای هیأت مدیره تا کنون توانستیم حاشیه‌ها را از تیم پرسپولیس دور و وضعیت تیم را متحول کنیم. در مجموع عملکرد مناسبی داشتیم.
 

 
نامی بیان کرد: از همه نظر آمادگی لازم برای کمک به گودرزی وزیر ورزش دارند به هر حال وزارت ورزش جزو وزاتخانه‌های مهم و استرتژیک است و گودرزی در این برهه زمانی قصد دارد نوع گرایی در وزارت ورزش را سرلوحه برنامه ‌هایش قراردهد.

وی درباره ناراحتی رویانیان نسبت به عدم پرداخت پول توسط وزارت ورزش و جوانان گفت: باشگاه پرسپولیس هزینه‌های زیادی دارد که بودجه اختصاصی وزارت ورزش کفاف این هزینه‌ها را نمی دهد.  اما وزارت ورزش تا کنون در حد بضاعتش بودجه باشگاه پرسپولیس را تامین کرده است. براین اساس بودجه اختصاصی وزارت ورزش و جوانان را باید مدیرعامل تیم پرسپولیس مدیریت کند.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس درباره هزینه‌های بازی ستارگان پرسپولیس مقابل آث‌میلان ایتالیا گفت: اسپانسر تیم پرسپولیس هزینه این بازی را تامین کرد به هر حال حرکت خوبی برای پیشکسوتان صورت گرفت. ما باید به پیشکسوتان اهمیت بدهیم چرا که در برهه‌ای از زمان افتخار آفرینی کردند علی پروین هم اقدامات اجرایی مناسبی برای بازی ستارگان پرسپولیس مقابل ستارگان میلان انجام داد.

نامي در پایان خاطرنشان کرد: جلسه اعضای هیئت مدیره مشخص نیست که در چه روزی برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار