نخستین بوستان ویژه معلولان به مساحت بیش از 4 هزار مترمربع در غرب تهران احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  پژمان پشمچی زاده ، شهردار منطقه 5 تهران با اشاره به توجه مدیریت شهری به مسایل معلولان گفت: همزمان با برنامه‌های شهرداری منطقه 5 در بهسازی ومناسب سازی معابر برای تردد معلولان ، احداث بوستان ویژه معلولان به عنوان یکی از ضروریات مورد نیاز در سطح منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: این بوستان با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان سازمان بهزیستی و در نظر گرفتن نیاز همه معلولیت‌ها طراحی شده و بطور حتم مکانی منحصر بفرد برای این اقشار می‌شود.

شهردار منطقه 5 تهران در ادامه ازمناسب سازي معابر شهري غرب تهران براي تردد معلولان خبردادوگفت: به منظور تسهيل توام با ايمني در تردد سالمندان و معلولين معابر شهري غرب تهران مناسب سازي شد.

وي افزود: طرح اجرايي با بررسي کارشناسان حوزه ترافيک در نقاط پر تردد از جمله بزرگراه اشرفي اصفهاني فازيک و دو شهرک اکباتان، پونک شهر زيبا، شهران، بلوار تعاون، بزرگراه محمد علي جناح- خيابان آيت اله کاشاني و... اجرا شد.

وی همچنین از اجرای طرح مناسب‌سازی اماکن تفریحی و آموزشی منطقه برای تردد معلولین و جانبازان گفت: با هماهنگی به عمل آمده و اجرای طرح‌های اصلاح هندسی بیش از 36 نقطه برای تردد معلولین مناسب‌سازی و مابقی نیز در برنامه‌های ترافیکی سال جاری پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار