رئیس گمرک شهرستان بیله‌سوار گفت: 45 هزار تن انواع محصولات از گمرک بیله‌سوار در هشت ماهه امسال صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ احد محمدی دیروز در جلسه بررسی مشکلات صادرات غیرنفتی در بیله‌سوار اظهار داشت: صادرات این محصولات که اغلب شامل مصالح ساختمانی، آهک، کاشی، پوشاک، گونی و کیسه بوده به ارزش 18 میلیون دلار است که ثمرات خوبی را نیز برای صادرکنندگان ما به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: ‌در همین مدت بیش از هشت هزار تن کالا به ارزش سه میلیون دلار وارد گمرک بیله‌سوار شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال3 هزار تن کالا نیز به ارزش 4.5 میلیون دلار به شکل چمدانی به همراه مسافران به خارج از کشور صادر شده است.

رئیس گمرک شهرستان بیله‌سوار تردد 735 هزار مسافر از طریق گمرک بیله‌سوار را در هشت ماهه امسال یادآور شد و افزود: از این تعداد 700 هزار مسافر خارجی و کمتر از 35 هزار نفر مربوط به مسافران کشورمان به مقصد جمهوری آذربایجان بودند.

محمدی در ادامه بیان کرد: تلاشمان را به کار گرفتیم تا همچنان توسعه همه‌جانبه صادرات غیرنفتی و عوامل مؤثر در آن را مدنظر داشته و اصول و مبانی را در این زمینه مورد هدف‌گذاری قرار دهیم.

وی یادآور شد:‌ گمرک بیله‌سوار به صورت شبانه‌روزی در خدمت هموطنان بوده و این گمرک از فعال‌ترین گمرکات کشور است که هم در حوزه واردات و صادرات کالا و هم مسافر به شکل مطلوب و مناسب عمل کرده است/س.

انتهای پیام/

برچسب ها: بیله ، سوار ، صادرات ، کالا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.