170 نماینده با صدور بیانیه‌ای از زحمات شهردار تهران و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در احداث پل طبقاتی صدر و تونل نیایش تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، 170 نماینده مجلس با صدور بیانیه‌ای در صحن علنی امروز نسبت به احداث اتوبان صدر از شهردار تهران و قرارگاه خاتم الانبیاء تشکر کردند.
 
متن این بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
امضاء کنندگان این بیانیه مایلند خوشبختی خود را از پایان یافتن کار بزرگ احداث بزرگراه طبقاتی صدر و تونل نیایش و افتتاح آن را اعلام کنند.
 
بی‌گمان چنین سازه پیچیده و گسترده‌ای بدون در اختیار داشتن طرح بالایی از دانش روزآمد و بهره‌مندی از توان مهندسی نمی‌تواند به وجود آید، آنچه مهم بوده این است که این طرح بزرگ تماما به دست مهندسان و کارگران ایرانی و خصوصا جوانان تحصیلکرده و تربیت شده دوران جمهوری اسلامی ایران به انجام رسیده و در زمانی اجرایی شده است که کشور از هر سو با انواع تحریم‌های ظالمانه و ناجوانمردانه روبرو بوده است.
 
اجرای طرح بزرگ پل طبقاتی صدر و تونل نیایش به خودی خود نمادی از قدرت ملت ایران را در اقتصاد مقاومتی به تصویر می‌کشد که باید آن را الگویی برای کارهای بزرگتر قرار داد.
 
وظیفه خود می‌دانیم از قرارگاه مهندسی خاتم الانبیاء و نیز همه مدیران و مهندسان و کارگرانی که در احداث این پروژه‌ها سهمی داشته‌اند و همچنین از شهردار تهران و همکاران وی که این پروژه گره‌گشا را در کمترین زمان ممکن به کشور هدیه کردند سپاسگزاری کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار