معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از معرفی محور نمونه ترافیکی این منطقه در محدوده خیابان مفتح شمالی حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 7، کامران اخباری با اشاره به اینکه از سال گذشته طرح تعیین محور نمونه ترافیکی آغاز و مقرر شد هر منطقه یک خیابان را به عنوان محور نمونه ترافیکی انتخاب کند، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بررسی بازخورد و ارزیابی رفتار ترافیکی شهروندان در محدوده ای است که المانهای ترافیکی آن کامل و مطابق با استانداردهای جهانی است.
وی تاکید کرد: به علت مطلوب بودن نتایج اجرای این طرح ، تعداد محورهای نمونه ترافیکی برای امسال در سطح منطقه افزایش می یابد و امسال هر دو ماه یکبار یک محور نمونه ترافیکی توسط پلیس راهور و معاونت حمل و نقل منطقه برگزیده و معرفی می شود.
اخباری با بیان اینکه محور نمونه ترافیکی ماههای آذر و دی منطقه، خیابان مفتح شمالی حدفاصل خیابان شهید بهشتی تا خیابان شهید مطهری است، اظهار داشت: برنامه های مربوط به آموزش، اعمال قانون و ارتقاء فرهنگ ترافیک توسط پلیس راهور و اقدامات مهندسی، اجرایی و اصلاح هندسی توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک در این محدوده انجام خواهد شد.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 در مورد اقداماتی که برای تبدیل این محدوده به محور نمونه ترافیکی انجام می شود، گفت: خط کشی محوری معبر، ساماندهی پارک حاشیه ای، نصب موانع ترافیکی در پیاده روها، تکمیل علائم و تابلوها و تجهیزات معبر، تهیه بروشور و توزیع آن میان شهروندان و اصلاح هندسی تقاطع خیابن شهید بهشتی و خیابان شهید مفتح از جمله این اقدامات است.
به گفته اخباری، خط کشی محوری به طول 15 هزار متر، خط کشی بلوک عابرپیاده به تعداد 300 بلوک و خط کشی فلش کلمات و نوشتار به تعداد 75 عدد از جمله اقدامات اخیراین معاونت بوده است.
وی یادآور شد: به منظور تکمیل نصب تابلوهای معابر منتهی به کندروهای بزرگراه امام علی (ع) در سطح نواحی یک و پنج منطقه، تعداد 85 عدد تابلوی اسامی معبر پایه دار نصب شده است.
برچسب ها: معرفی ، محور ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار