مدیر اداره امور شهری شهرداری منطقه 19، از اجرای طرح جهادی نظافت و شستشوی معابر اصلی و محلات این منطقه خبر داد.

بنا در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اجرای طرح نظافت و شتشوی معابر اصلی و محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار اداره امور شهری و فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سلامت شهر، سلامت و رفاه حال شهروندان به صورت مستمر و روزانه در دست اجرا است.
 
بنا با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره امور شهری منطقه 19 و نواحی پنج‌گانه منطقه به صورت مستمر و روزانه به منظور نظافت، روفت و روب و شستشوی معابر اصلی و محلات 13گانه این منطقه در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: شستشو، نظافت، روفت و روب محلات 13گانه منطقه 19، به منظور ارتقای سلامت شهر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان به صورت مستمر با همکاری و مشارکت اکیپ‌های اجرایی اداره امور شهری نواحی 5 گانه منطقه 19 از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
بنا در پایان با اشاره به اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 افزود: شستشوی مخازن زباله در سطح محلات منطقه19، جمع‌آوری خاک و نخاله‌های ساختمانی در محلات منطقه، شستشوی و نظافت مستمر شریان‌ها و بزرگراه‌های واقع در منطقه19، از اقدامات دیگر شهرداری این منطقه است.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: سلامت ، رفاه ، روزانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار