فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط 11 قطعه عتیقه قاچاق با قدمت بیش 3000 هزار سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سردار ناصر اصلانی اظهار داشت: در 25 روز گذشته در پی اقدامات پلیس غرب استان تهران 600 کیلو انواع مواد مخدر از 7 باند کشف شده و 18 نفر  نیز دستگیر و 11 وسیله نقلیه سبک و سنگین نیز از این باند ضبط شده است.

وی ادامه داد:محل تهیه و توزیع این مواد مخدر در اندیشه، پرند، رباط کریم و محورهای موا‌صلاتی تهران و ساوه بوده است. 

همچنین وی افزود: در کنترل محورهای موا‌صلاتی غرب استان تهران نیروهای پلیس در پی مشکوک شدن به یک خودروی ز‌انتیا و بازدید از خودرو 5 قطعه عتیقه که به صورت حرفه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و 3 نفر نیز دستگیر شدند.

سردار اصلانی خاطر نشان کرد: 6 قطعه عتیقه دیگر در پی گزارشات وا‌صله مردمی در بازرسی از منزل مسکونی کشف شد که عتیقه های مکشو‌فه قدمتی بالای 3هزار سال داشتند و مربوط به دوره اشکانی بودند و ارزشی ریالی این عتیقه ها میلیاردی تخمین خورده است.

فرمانده نیروی انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: یک کیف قاپ که به تنهایی با خودروی پراید یا موتور در منطقه اندیشه کیف قاپی می کرد شناسایی و دستگیر شد و در بازرسی از خانه وی یک دستگاه خودروی پراید ، موتور و 100 کیف سرقتی کشف شد.

گفتنی است، فرد مذکور دارای سوابق متعدد کیفری از جمله کیف قاپی بود همچنین  وی از دستگیری سارقان خودروی پراید در منطقه شهریار خبر داد و در بازرسی ها 6 دستگاه پراید سرقتی کشف و 6 نفر نیز دستگیر شدند.

این سارقان پس از سرقت تزئینات خودرو و قطعات را باز می کردند و در منطقه ای دیگر رها می کردند و اغلب سرقت ها در شهرستان شهریار و شهرستان فردیس بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: قاچاق ، کیف ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار