معاونت پشتیبانی ستاد بازسازی عتبات عالیات از اعزام بیش از چهارهزار نفر از هموطنان کشورمان به عتبات عالیات برای شرکت در پروژه های مختلف در سال جاری خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عرب در این زمینه گفت از ابتدای سال جاری بیش از چهار هزار نفر به تفکیک به ستاد های نجف، کربلا، کاظمین و سامرا و مسیب اعزام شدند.

معاون پشتیانی ستاد افزود: این چهار هزار نفر از استان های سراسر کشور با تخصص های گوناگون نظیر مهندس عمران، مهندس مکانیک، معمار، گچ کار، بنا و کمک بنا، آرماتور بند، سنگ کار، نقاش، جوشکار، تکنسین تأسیسات، کاشی کار و آینه کار و سایر اصناف و خدمات راهی عتبات عالیات شدند.

عرب با اشاره به تعداد نفرات اعزامی به اعتاب مقدسه گفت: بیشترین تعداد نیروهای اعزام شده به مقصد نجف اشرف و طرح صحن حضرت زهرا(س) با هزار و نهصد نفر بوده و کمترین میزان نیز به شهر مسیب و طرح بازسازی حرم طفلان مسلم علیهماالسلام با بیش از صد و هفتاد نفر می باشد.

وی در افزود: شهرهای کربلا با هزار و دویست نفر، سامرا با ششصدو پنجاه نفر و کاظمین با سیصدو پنجاه نفر میزبان دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام در بازسازی و توسعه حرم های شریف بوده اند.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: اعزام ، نیرو ، کار ، عتبات ، عالیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل حقدوست
۱۹:۱۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۳
خواهش میکنم اگه امکان داره منم اعزام کنید برای کار به کربلا. مدرکمم مهندسی عمرانه .
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۰۰:۰۳ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
باعرض سلام.میخواستم بگم چندسالی هست که حسرت کاردرحرم اقاامیرالمومنین مونده تودلم.اگه یه روز این اتفاق بیفته تاابدممنونتونم.یاعلی.
Iran (Islamic Republic of)
رضا عطایی
۱۴:۳۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام علیکم
برای اعزام از چه طریقی باید اقدام کنیم ؟
Iran (Islamic Republic of)
گیدایی در حسین
۱۸:۴۰ ۲۳ دی ۱۳۹۲
ب نام خدا با عرض سلام وخسته نباشید.تورو ب امام حسین(ع)منم میخوام برم کار کنم تو کربلا خواهش میکنم اگرامکان دارد منم بیام ازتون ممنون میشم
آخرین اخبار