نشست هیات داوران سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در بخش مجموع‌های تلویزیونی(با محوریت موضوع دفاع مقدس و انقلاب اسلامی) عصر امروز چهارشنبه 13 آذرماه در ساختمان شبکه سه سیما برگزار شد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط  عمومی شبکه سه سیما اعضای هیات انتخاب سومین جشنواره تلویزیونی جام جم عصر امروز در دیدار با مجید زین العابدین مدیر شبکه سه سیما و دبیر بخش مجموعه های تلویزیونی در این دوره از جشنواره به هدف گذاری در بخش های مختلف پرداختند و نظرات و دیدگاه های خود را پیرامون موضوعات و محورهای مورد توجه در جشنواره، بهترین شیوه های قضاوت و داوری و بخش های در نظر گرفته شده برای انتخاب شایسته ترین ها ارائه کردند.

انسیه شاه حسینی، حسن میرباقری، ضیاالدین دری، حسن اسلامی مهر، سید عباس فاطمی نویس، مجید انتظامی، محمود پاک نیت هیات داوران بخش مجموعه های تلویزیونی جشنواره را تشکیل می دهند که در این جلسه حضور داشتند. در این نشست همچنین محمدرضا شریفی مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیما و مسئول دبیرخانه مجموعه های تلویزیونی در این دوره از جشنواره،  امیر محمدی دبیر اجرایی جشنواره حضور داشتند.

در این جلسه مقرر شد تا اعضای هیات داوران درباره 30  اثر منتخب در بخش سریال های حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی طی سه یا چهار جلسه به جمع بندی و نتیجه گیری نهایی برسند. همچنین جلسات گروه نیز به صورت مستمر ادامه خواهد یافت و مجموعه ها دردسته بندی های 5 تایی در اختیار اعضا قرار می گیرد.
 
سومین جشنواره تلویزیونی جام جم در 6 بخش اصلی فیلم های تلویزیونی، مستند، برنامه های گفت و گو محور، انیمیشن، مجموعه های تلویزیونی و بین الملل در حال برگزاری است و اختتامیه آن 25 و 26 دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار