مهمترین عناوین خبری گروه "علمی - پزشکی" که در روز پنجشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: شرکت‌های خصوصی کار‌شناسان "تجهیزات پزشکی" را برای کسب سود می‌خرند ، وزیر ارتباطات: حوزه ICT می‌تواند در رفع مشکل بیکاری بسیار موثر باشد/در شبکه های اجتماعی فعال می شوم و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه علمی -پزشکی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

شرکت‌های خصوصی کار‌شناسان "تجهیزات پزشکی" را برای کسب سود می‌خرند


شرکت‌های خصوصی برای کسب سود بالا‌تر و واردات بیشتر با کار‌شناسان تجهیزات پزشکی و پزشکان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در ارتباط هستند.








وزیر ارتباطات: حوزه ICT می‌تواند در رفع مشکل بیکاری بسیار موثر باشد/در شبکه های اجتماعی فعال می شوم
مراسم افتتاحیه نوزدهمین نمایشگاه الکامپ صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شد.

"داروسازی" زیرپله‌ای نداریم/ حمایت از صنعت داخل، سیاست "وزارت بهداشت"

دیناروند، با تأکید بر اینکه ما داروسازی زیرپله‌ای نداریم، گفت: سیاست وزارت بهداشت حمایت از صنعت داروی تولید داخل است.


عجیب‌ترین شیوه‌های کلاهبرداری در دنیای پزشکی+ تصاویر

سرطان یکی از بیماری‌هایی ویرانگراست که اکثر مردم در بد‌ترین شرایط هم آرزوی آن را نمی‌کنند اما مؤسسه‌های حمایتی زیادی وجود دارد که گاهی افرادی حتی هزاران دلار به خیریه‌ها برای درمان این بیماران کمک می‌کنند.



قابلیت شناسایی و درمان "سرطان" با نانو داروهای دارای برچسب فلورسانس

 محققان موفق به ارائه نانودارویی شدند که هم‌ می‌تواند ترکیبات شیمی درمانی را با خود حمل کند و هم برچسب‌های فلورسانس را به سلول‌های سرطانی می‌چسباند. با این نانودارو علاوه بر درمان سرطان می‌توان وجود سلول‌های سرطانی را شناسایی کرد.


سفرهای پر هزینه به بهانه کمک به "بخش پزشکی کشور"

 بسیاری از کار‌شناسان تجهیزات پزشکی و پزشکان با هزینه‌های بسیار بالا به نمایشگاه تجهیزات پزشکی آلمان رفتند. سفری که بیشتر به سیاحت شبیه بود و کمتر تلاشی برای کمک به بخش پزشکی کشور در آن دیده می‌شد.


"نانو‌ ترانزیستور‌هایی" که انرژی هدر رفت را برمی گردانند

 محققان فرانسوی با استفاده از ترانزیستورهای ۲۵ نانومتری موفق به تبدیل حباب‌ به جریان پالسی شدند. با این کار می‌توان بخشی از انرژی هدر رفته در الکترولیز را مجددا مورد استفاده قرار داد.


دیگر نگران تمام شدن باتری موبایل خود نباشید + دانلود نرم افزار

وصل بودن بی مورد اینترنت، روشن بودن بلوتوث، زیاد بودن نور صفحه گوشی و ... از جمله مواردی که باعث مصرف زیاد باتری می شود.


۲۵ درصد افراد جامعه مبتلا به "آلرژی بینی" هستند

دبیر انجمن آسم و آلرژی ایران با اشاره به اینکه شیوع آلرژی بینی در جامعه جهانی و ایران حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد است، گفت: ۲۵ درصد متوسط افراد جامعه مبتلا به آلرژی بینی هستند که آمار ابتلا به آسم حدود نصف این میزان است.


انتصاب دکتر فتوحی به عنوان عضو فلو (IEEE Fellow) انجمن مهندسان برق و الکترونیک جهان

انجمن مهندسان برق و الکترونیک IEEE با بیش از نیم قرن سابقه فعالیت حرفه¬ای و بیش از 420 هزار عضو، بزرگترین انجمن تخصصی مهندسی برق در دنیا می¬باشد. این انجمن در سال 1362 با ادغام دو انجمن مهندسان رادیو و انجمن مهندسان برق آمریکا شکل گرفت که قدمت مورد اخیر به سال 1884 باز میگردد.
برچسب ها: باشگاه ، شبانه ، مهمترین ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار