اوون ویلسون، مشهور به کمدین دماغ کج که دماغش دوبار در دوران کودکی شکسته و صورت منحصر به فردش حاصل همین تصادفات است

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران؛ اوون ویلسون متولد 18 نوامبر 1986 که به کمدین دماغ کج مشهور است، دماغش دوبار در دوران کودکی شکسته و صورت منحصر به فردش حاصل همین تصادفات است خودش علاقه ای به توضیح آن حادثه ندارد و گفته که قبل از شکستگی هم دماغ خیلی زیبایی نداشته است.
 
 دو برادر به اسم اندرو و لوک دارد  که هر دو بازیگرند، حتی ابتدا قرار بود اوون  و لوک نقش برادران مالروی را در  یازده یار اوشن بازی کنند که به خاطر خانواده اشرافی تننبام آن را رد کردند.
 
در ده فیلم با بن استیلر همکاری کرده است  اولین همکاری در مرد کابلی بود که بن استیلر فقط آن را کارگردانی کرده بود و آخرین همکاری هم مربوط  به شمی در موزه 2 است.
 
در دبیرستان از مدرسه اخراج شدن اما  توانست با بورسیه ورزشی برای ورزش فوتبال آمریکایی به دانشگاه برود.
 
در همین دانشگاه بود که وس اندرسون آشنا شد و با هم روز  فیلمنامه بطری موشکی کار کردند فیلم نامه ای که نامزد اسکار را برایشان به دنبال داشت.
 
 یکی از پول سازترین ستاره‌های هزار جدید هالیوود است همکاری‌اش با جکی چان در ظهر شانگهای 100 میلیون دلار و همکاری‌اش با وینس وان 200 میلیون دلار فروش داشت.
 
  تمام فیلم‌هایش کمدی نیستند ویلسون در فیلم پشت خط دشمن با بازی او وجین هکمن یک قهرمان اکشن  تمام عیار است و در فیلم مرد منفی نقش یک قاتل روانی را بازی می‌کند جالب اینکه  او در فیلم می‌کشد یعنی شرلی کرو بعدها نامزد او می‌شود.
 
 بعد از پایان رابطه‌ش با کیت هادسن مدتی در بیمارستان بستری شد رسانه‌ها گزارش دادند  که احتمالا ویلسون دست به خودکشی  ناموفقی زده خبری که ویلسون آن را تایید نکرد.
 
مسیر شهرت
 
 ویلسون در دوران جوانی و در دانشگاه با وس اندرسون دوست و کارگردان آینده ملاقات کرد آنها در کنار فیلمنامه بطری موشکی را نوشتند که نامزد اسکار شد و بعد در راشمور.
 
خصوصیات برجسته
 
 دماغ کجش و چشمان فیروزه‌ای متخصص ایفای نقش افراد بی‌خیال و بی‌مسئولیت است ودر بداهه‌پردازی تخصص دارد.
 
 پروژه آینده
 
 قرار است در سال 2014 تریلر پر هیجانی از او با نام کودتا ا کران شود و همچنین در فیلم جدید پل توماس اندرسون هم حضور  خواهد داشت همکار همیشگی‌اش یعنی وس اندرسون هم از حضور او در فیلم بعدی‌اش یعنی هتل بزرگ بوداپست خبر داده همچنین به تازگی خبرهایی از ساختن قسمت دون هجویه او و استیلر بر صنعت مد بعنی زولندر شنیده می‌شود.

منبع: مجله دنیای تصویر

انتهای پیام/ ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.