باشگاه خبرنگاران، در مورد تبلیغات مواد خوراکی آسیب رسان در رسانهها گفت: تا زمانیکه تبلیغات مواد آسیبرسان که حاوی نمک و روغنهای زیاد هستند در رسانهها به خصوص رسانه ملی انجام شود، آموزشهای ما در خصوص ضرر و زیان این مواد و کاهش مصرف آنها اثری نخواهد داشت.
وی ادامه داد: جلسهای را چند روز پیش با مهندس ضرغامی، رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم تا جلوی تبلیغات این مواد مضر گرفته شود. در همین راستا کمیتهای تشکیل شد که موادغذایی را به ۵ گروه از لحاظ تبلیغات تقسیم کند که طبق این دستهبندی موادغذایی که ممنوعیت تبلیغ دارند مشخص شود و این موادغذایی حق هیچگونه تبلیغی را نداشته باشند.
انتهای پیام/