منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: خوشبختانه مسابقات لیگ امسال با وجود حساسیت بازی‌ها تاکنون در شرایط خوب دنبال شده است.

منوچهر پور حسن رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما و دیگر مسئولان و عوامل فدراسیون فقط برگزار کننده هستیم و در حکم جایگاه‌مان همیشه سعی کرده ایم نقایص را در اجرا و اعمال قانون برطرف کنیم تا این کمبودها مشکل ساز نشود.

وی تصریح کرد: برگزار‌کنندگان که اکثر عوامل آن را مسئولان فدراسیون تشکیل می دهند نه از نظر مالی و نه از جوانب دیگر از اجرای لیگ به نفع خاصی نمی‌برند و همیشه سعی می کنند مسابقات را در بهترین شرایط اجرا کنند اما متاسفانه در  حال حاضر شاهدیم آنهایی که از برگزاری مسابقات لیگ منفعت می‌برند نظم رقابت ها بر هم می‌زنیم.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال یاد آور شد: بارها و به کرات اعلام کرده ایم که مربیان، سرپرست، مدیران، بازیکنان و تمام کسانی که در لیگ حضور دارند باید کمک کنند تا این رقابت ها بدون حاشیه برگزار شود.

** روی شک نمی توان تصمیم گرفت

پور حسین در پاسخ به این سوال که آیا محرومیت تماشاگران آملی تصمیم یک طرفه و یک جانبه از سوی سازمان لیگ محسوب نمی شود ؟ گفت: فیلم بازی تیمهای متین ورامین و کاله آمل را به دقت ملاحظه کردم فحاشی تماشاگران به وضوح در آن دیده می‌شود در بقیه اوامر پنهان است ما نمی توانیم روی شک و یک شبه تصمیم گیری کنیم.

وی تصریح کرد: تمامی عواملی که گفته می شود در ایجاد حواشی و تحریک تماشاگران نقشی داشتند را به جلسه کمیته انضباطی دعوت کرده ایم تا در خصوص اتفاقات توضیح دهند.

وی یادآور شد: اگر در طول بازی یک والیبالیست به وضوح به سمت هواداران حمله کرده بودیم به طور قطع وی را هم محروم می کردیم ولی درحال حاضر شاهد نظریات مختلف هستیم.

گفتنی است: جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال در خصوص رسیدگی به اتفاقات هفته ششم لیگ روز دوشنبه 18‌آذرماه برگزار میشود.

انتهای پیام/

برچسب ها: عوامل ، شرایط ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار