فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) با اشاره به شهادت 6 تن از دانشجویان این دانشگاه در سال گذشته گفت: به اعتقاد مقام معظم رهبری تمدن نوین اسلامی براساس اقتدار و مرجعیت علمی به دست می آید که البته وظیفه خاص دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) در این باره بنیادگذاردن نهاد مستقل علمی و متفاوت با علوم غربی است که به پاسداری از انقلاب اسلامی بپردازند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیت باشگاه خبرنگاران؛ محمدرضا حسنی آهنگر فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در آئین گرامیداشت روز دانشجو با عنوان استکبارستیزی که در دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: در سال گذشته 6 شهید که در ماموریت‌های مختلف به شهادت رسیدند، دانشجوی دانشگاه امام حسین (ع) بودند.
 
وی افزود: گفتمان دانشگاه که از سوی مقام معظم رهبری نهادینه شده، جنبش نرم افزاری، تولید علم و جهاد علمی است.
 
حسنی آهنگر تصریح کرد: جهاد علمی فراتر از توسعه تعداد استاد دانشجو ، مقاله و کتاب است، بلکه جهاد علمی به دنبال زایش تمدن اسلامی است که مقام معظم رهبری برای 50 سال بعد و سال 1434 فرمودند که باید به آن دست یابیم.
 
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: تمدن نوین اسلامی براساس اعتقاد مقام معظم رهبری با اقتدار علمی و مرجعیت علمی بدست می‌آید.
 
وی افزود: ما باید نقش و وظیفه خود را در این رابطه پیدا کنیم و برای انجام تکلیف نگران هیچ چیزی نباشیم.
 
فرمانده دانشگاه امام صادق (ع) اظهار داشت: دانشجویان این دانشگاه یک وظیفه عام دارند که شکاف علمی کشورمان و سایر کشورها را پرکنند و وظیفه خاص آنها بنیادگذاردن نهاد مستقل علمی و متفاوت با علوم غربی است که به پاسداری از انقلاب اسلامی بپردازد.
 
حسنی آهنگر تصریح کرد: کسب مرجعیت علمی و رسیدن به اقتدار علمی و تمدن نوین اسلامی هدف نهایی نیست، بلکه هدف میانی است تا انشاءالله زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان (عج) باشیم که این هدف مقدس باید با همت تک تک دانشجویان دنبال شود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فرمانده ، دانشگاه ، تمدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار