مدیر اداره فرهنگی شهرداری منطقه12، از برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشورایی در مساجد این منطقه خبر داد.

جلالی‌فر در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشور‌ایی در مساجد منطقه 12 در ماه محرم و صفر در دستور کار اداره فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.
وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح از اول ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر به ویژه ید‌ر مناسبت های اربعین حسینی، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام رضا (ع) ادامه دارد.
 
جلالی فر با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح در این طرح گفت: در این طرح اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12، اداره اجتماعی و فرهنگی نواحی 6 گانه منطقه، سر‌اهای محلات منطقه و مساجد این منطقه مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری مراسم تعزیه خوانی عاشو‌رایی، مراسم سوگواری،‌ مدیحه سرایی، مد‌احی، سینه زنی و سخنرانی از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
جلالی فرد در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 12 افزود: برگزاری مراسم سوگواری مراسم تعزیه خوانی در پیاده راه 17 شهریور در مناسبت های اربعین حسینی، شهادت امام حسین(ع) رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام رضا(ع) از اقدامات دیگر اداره فرهنگی شهرداری منطقه 21 است.
 

برچسب ها: تعزیه ، مساجد ، قدیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار