ASUS G750JH دستگاهي است حرفه‌اي که داراي يک مانيتور 17 اينچ است. همين امر باعث شده است تا اين دستگاه جزو رده‌هاي سنگين به حساب آيد.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران،امروز مي‌خواهيم يک دستگاه فوق سنگين در رده لپ‌تاپ‌ها را به شما معرفي کنيم؛ دستگاهي که همراه داشتن آن يک چرخ دستي مي‌خواهد! ASUS G750JH دستگاهي است حرفه‌اي که داراي يک مانيتور 17 اينچ است. همين امر باعث شده است تا اين دستگاه جزو رده‌هاي سنگين به حساب آيد.


پردازنده لپ‌تاپ پيشنهادي Core i7 است. اين پردازنده بالاترين در رده خود به شمار مي‌آيد و از اين رو براي فعاليت‌هاي پردازشي بسيار مناسب خواهد بود. در کنار اين پردازنده قوي همراهي يک هاردديسک پرسرعت واجب است. يعني زماني که فراخواني اطلاعات سرعت مي‌پذيرد بايد هاردديسکي باشد که بتواند به سرعت پاسخ‌گو باشد. اين سيستم از 2 هاردديسک بهره مي‌برد. اولي 512 گيگابايت و از نوع SDD است. دومي از نوع هاردديسک‌هاي معمولي و با ظرفيت يک ترابايت است. حضور کارت گرافيک GeForce GTX 780M با 4 گيگابايت رم، اين دستگاه را 2 منظوره کرده است و شما مي‌توانيد علاوه بر استفاده در حوزه‌هاي محاسباتي، براي کار با نرم‌افزارهاي سنگين گرافيکي نيز از آن بهره ببريد.


اما مزاياي اين دستگاه به همين جا ختم نمي‌شود. حلقه تکميل‌کننده چرخه سرعت در اين دستگاه رم آن است که ظرفيت بالاي 32 گيگابايتي را به ارمغان مي‌آورد. در مجموع اين دستگاه به عنوان يک انتخاب خوب و سنگين به حساب مي‌آيد که از پس بسياري از کارها بر خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
صالح
۲۰:۰۴ ۲۳ آذر ۱۳۹۲
سلام
خواهش میکنم لپ تاپASUS VivoBook S550CBوAsus ZenBook UX32VD
قیمت آن را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
abed
۲۳:۱۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
قیمتش چقدره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۷:۳۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۲
بابا اصل قیمتش هست الان توی ایران هست چند هست از مک بوک بهتره اینها رو بگید داداش گلم