امام جمعه رودهن گفت: شهر ها باید از ساختاری طیبه برخوردار باشندزیرا در کشوری با برخورداری از نظام جمهوری اسلامی و زیرسایه حکومت صالحین زندگی می کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:نگرش اسلامی به مقوله شهر و شهرسازی در کشوری مانند ایران با برخورداری از فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی در نوع مدیریت شهری مسئولان باید از جایگاه خاصی برخوردار باشد.

وی با اشاره به خصوصیات شهرپاکیزه تصریح کرد :طبق آیات قرآن کریم "شهرپاکیزه رویشهای پاکیزه هم دارد "که از لحاظ ساختاری می توان به فضای سبز در قالب زیباسازی شهر ها اشاره کرد ولی در مفهوم آیات قرآن مجید شهرپاکیزه از خصوصیات مفهومی مانند تربیت انسانهای ارزشمند و حیطه مسئولیت شهرداران و شوراهای اسلامی در کنار سایر سمت ها در مدیریت شهری برخوردار می باشد.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب اضافه کرد:واژه غفور یکی از خصوصیات مهم و بارز شهرداران و فرمانداران و شوراهای اسلامی به عنوان بخش های مدیریت شهری در شهار های کشور محسوب می شود و گرایش شهر باید در جبهه های مختلف به سمت و سوی پاکی باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسین توسلی در خاتمه اظهارداشت :شهر ها باید از ساختاری طیبه برخوردار باشندزیرا در کشوری با برخورداری از نظام جمهوری اسلامی و زیرسایه حکومت صالحین زندگی می کنیم./س


برچسب ها: شهر ، ایران ، اسلامی ، تمدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.