معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای طرح آموزشی پیشگیری از ایدز با عنوان« سفر به صفر » در پایانه جنوب و ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد .

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، دکتر رضا جهانگیری‌فر با اعلام این خبر گفت: با هدف آگاه‌سازی، اطلاع رسانی، ایجاد تعامل بین فعالان حوزه  ایدز و اچ .آی .وی ، افزایش سطح دانش افراد جامعه در زمینه‌های پیشگیری ،طرح دو روزه‌ای در ایستگاه‌های مترو امام خمینی(ره) ،صادقیه و تجریش با استفاده از شعار امسال «انجام به موقع آزمایش اچ .آي .وي، تشخیص زودهنگام ،درمان موثرتر» برگزار شد .
وی افزود: در این آموزش چهره به چهره 30 نفر که در کارگاه‌های آموزشی راه‌های پیشگیری از ایدز شرکت کردند،در فعالیت‌های مشاوره‌ای و همچنین ارجاع به مراکز مشاوره ،این معاونت را همراهی کردند.
دکتر جهانگیری‌فر یادآورشد: اطلاع رسانی و آموزش به گروه‌های در معرض خطر ایدز از جمله جوانان ، جلوگیری از رفتارهای پرخطر و خارج از چارچوب و همچنین توجه به نوجوانان از مهم ترین برنامه‌های آموزش پیشگیری از ایدز و اچ .آی .وی است.
معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه،خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران ادامه داد: برپایی غرفه های اطلاع رسانی با نام " از من بپرس " ، توزیع بسته‌های آموزشی ، نصب بنر و پوسترهای آموزشی در ایستگاه‌های مترو هم از سایر برنامه‌های اجرایی شده همزمان با روز جهانی ایدز بود.
معاون توسعه خدمات اجتماعي سازمان رفاه، همچنین تصریح کرد: فعالیت مشابه‌ای نیز در پایانه جنوب و البته ویژه رانندگان خطوط اتوبوسرانی بین شهری نیز اجرایی شد و 130 راننده تحت آموزش قرار گرفتند.
جهانگیری‌فر افزود: رانندگان در این دوره آموزشی نیمروزه با راه‌های پیشگیری از ایدز، کنترل رفتارهای پرخطر و... آشنا شدند.
وی اضافه کرد: بسته‌های آموزشی در حوزه معرفی پایگاه‌های پیشگیری از ایدز،معرفی مراکز و.... نیز در بین رانندگان توزیع شد.

برچسب ها: آموزشی ، مترو ، پایانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار