مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: ثبت‌نام "عمره مفرده" تا اولویت ۴۰۰ در ظرفیت‌های خالی ، حکم اعدام برای پسر خطرناک تهران/پایان سال‌ها خشونت+عکس متهم ، مجمع ملي خيرين ازدواج تا پايان سال تشکيل مي‌شود و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

تبدیل وضعیت معلمان غیررسمی آموزش و پرورش تا مهر 93

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/9/17/1815751_238.jpg

وزیر آموزش و پرورش کشور گفت: تا مهر ماه سال 93 وضعیت معلمان غیررسمی مشخص می‌شود.

ادامه طرح تشدید برخورد موتور سواران متخلف‌ تا پایان سال / تشکیل بانک اطلاعاتی تخلفات موتور سواران
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از ادامه طرح تشدید برخورد موتور سواران متخلف‌ تا پایان سال و تشکیل بانک اطلاعات ثبت تخلفات موتور سیکلت های متخلف‌ خبر داد.

مجمع ملي خيرين ازدواج تا پايان سال تشکيل مي‌شود

مديرکل دفتر برنامه‌ريزي ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: مجمع ملي خيرين ازدواج تا پايان سال تشکيل مي‌شود.

هوای تهران در شرایط سالم
 سخنگوی مرکز کنترل کیفیت هوای تهران از روند شرایط سالم هوای پایتخت خبر داد.

زائران معتاد قبل از عزیمت ترک کنند
مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام داشت: زائران معتاديني كه قصد تشرف به مكه مكرمه و مدينه منوره را دارند نسبت به ترك اعتياد خود اقدام كنند.

صنوف مزاحم و آلاینده تهران در خاورشهر مستقر می شوند
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از رفع موانع اجرایی ساخت شهرک صنفی- خدماتی خاورشهر با همکاری کمیته فنی اداره کل حریم خبر داد.

تداوم اجراي خواب ستاره در پرديس حرفه‌اي تئاتر تهران تا 2 روز ديگر

 مديرعامل شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهرداري تهران از اجراي نمايش خواب ستاره در پرديس حرفه‌اي تئاتر تهران تا دو روز ديگر خبر داد و گفت: اين مرکز بزودي افتتاح رسمي خواهد شد.

ارائه آموزشهاي فني و حرفه‌اي، متناسب با نياز استانها
معاون پژوهش و برنامه‌ريزي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي کشور گفت: رشته‌هايي که در مراکز آموزش فني و حرفه‌اي ارائه مي‌شود متناسب با ظرفيت استانها و در رابطه با صنعت و اشتغال است.

ثبت‌نام "عمره مفرده" تا اولویت ۴۰۰ در ظرفیت‌های خالی

 سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با وجود ظرفیت‌های خالی در گروه‌های عمره اعزامی تا 30 دی 92 در برخی استان‌های کشور، اولویت ۳۰۱ تا ۴۰۰ مربوط به ثبت‌نام عمومی سال ۱۳۹۰ مي‌توانند اقدام کنند.

تصادف هولناک سرویس مدرسه با کامیونت خاور/ یکی از دانش آموزان در آی سی یو
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از تصادف یک دستگاه سواری پراید به عنوان سرویس مدرسه با یک دستگاه کامیونت خاور و مجروحیت دو تن از دانش‌ آموزان در این حادثه خبر داد.

حکم اعدام برای پسر خطرناک تهران/پایان سال‌ها خشونت+عکس متهم

 پسری که به دلیل جرم‌های متعدد تحت تعقیب پلیس امنیت تهران بزرگ قرار داشت چند روز گذشته دستگیر و توسط بازپرس پرونده حکم اعدامش صادر گردید.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار