در نرم افزار Microsoft word برروی گزینه File رفته و گزینه option را انتخاب کنید.
در پنل سمت چپ بر روی customize Ribbon رفته و گزینه mailing را انتخاب کنید و new Group را بزنید.
سپس برای این گروه جدید نامی به دلخواه خود انتخاب نمائید. ( Email: EX)
از زیر مجموعه Choose command From گزینه ایمیل را انتخاب کرده و Add را بزنید. سپس بر روی دکمه ok زده تا تغییرات شما ذخیره گردد.
زمان ارسال فایل word از طریق ایمیل کافی است به سر برگ mailing رفته و بر روی نامی که برای گروه انتخاب نمودید کلیک کنید.
این فایل به طور خودکار در نرم افراز out look ضمیمه می گردد و در آخر می توانید نسبت به ارسال مستقیم word به ایمیل مخاطب اقدام کنید.
انتهای پیام/