مدیرکل حمل ونقل وپایانه های استان مرکزی، وزن کالاهای تولیدی خارج شده از شهرستان دلیجان در هفت ماهه نخست امسال را دو میلیون و 800 تن برآورد کرد و گفت: این مقدار کالا که بخش عمده آن صنعتی بوده از نظر وزن نسبت به مدت مشابه سال گذشته 25 درصد افزایش نشان می دهد

مشرفی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، درجلسه بررسی مشکلات پایانه های حمل و نقل بار دلیجان درمحل فرمانداری افزود: شرکت های حمل ونقل بار این شهرستان در حد استاندارد فعالیت کرده و با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار داشتن در جاده ترانزیت شمال به جنوب، میزان تبادل بار در این خطه پس از اراک در جای دوم قرار دارد.
وی افزود : این موقعیت خاص متولیان را بر آن داشته است تا نسبت به استاندارد سازی راه ها و شرکت های حمل و نقل بار در شهرستان دلیجان توجه بیشتری صورت بگیرد.
مشرفی گفت: درهمین راستا، درآینده ای نزدیک ناوگان حمل مسافر و بخصوص اتوبوس های بالای 25 سال سن در استان مرکزی نوسازی و به روز خواهد شد.
وی افزود : با احداث و بهره برداری ساختمان جدید پلیس راه دلیجان و انتقال آن به خارج شهر مشکلات ترافیکی منطقه نیز برطرف شود.
وی همچنین گفت: براساس مصوبه هیات دولت "نمایندگی" حمل ونقل وپایانه های دلیجان به اداره ارتقا یافته که فرایند اداری آن در حال انجام است ./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.