مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیروی هوافضای سپاه با حضور دبیر شورای نگهبان و فرمانده نیروی هوافضای سپاه برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ مراسم اختتامیه بیست و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در نیروی هوافضای سپاه در حسینیه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار شد.
 
در این مراسم آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان و امام جمعه موقت تهران و سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه حضور داشتند.
 
در این مراسم که با تلاوت قرآن توسط سید احسان ابطحی نفر اول مسابقات تحقیق قرآنی آغاز شد، پس از سخنان حجت السالام و المسلمین ایوب حسن زاده مسوئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه و زمانی مسئول معاونت تبلیغات و روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه که به ارائه گزارشی از این مسابقات پرداخت، آیت الله جنتی سخنرانی کرد.
 
آیت الله جنتی در سخنرانی خود با تاکید بر ضرورت تدبر و تعمق در آیات قرآن و نشانه های خداوند بر موضوع حضور در همه صحنه ها و اعتقاد و اتلزام به ولایت فقیه و تعیین حاکم کشور اسلامی برای اینکه کشرو به دست دیگران نیفتد، تاکید کرد.
 
در این مراسم حجت الاسلام ایوب حسن زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه گفت: فرمانده معظم کل قوا در مراسم مختلفی از عملکرد نیروی هوافضای سپاه اظهار رضایت فرمودند.
 
وی افزود: خدا را شاکر هستیم که عملکرد فرماندهان نیرو طوری بوده که مورد رضایت ولی خدا قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام حسن زاده اظهار داشت: امسال افتخار داریم که میزبان قاریان قرآنی هستیم که در بیست و هفتمین دوره مسابقات مجموعه نیروی هوافضای سپاه حضور یافته اند و الحمدلله در مسابقات مختلف قاریان نیروی هوافضای سپاه به رتبه های برتر دست یافتند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، اختتامیه ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار