دانشگاه آزاداسلامي اراک با همکاري دانشگاه ها و مراکز علمي کشور اقدام به برگزاري همايش ملي شيمي ، مهندسي شيمي وصنعت به همراه پذيرش مقالات کرده است .

اعظم مرجانی دبیر کنفرانس در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک، با بیان اینکه ثبت نام و دریافت مقالات این کنفرانس از اول شهریورماه آغاز شده است افزود: 30 آذرماه آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه این کنفرانس خواهد بود.

وی زمان اعلام نتایج ارزیابی مقالات را سی‌ام دیماه عنوان کرد و افزود: آخرین مهلت ثبت نام نیز دهم بهمن ماه اعلام شده است.

مرجانی با بیان اینکه کنفرانس دو روزه یاد شده 30 بهمن و اول اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این کنفرانس می توانند مقالات خود را به آدرس دبيرخانه کنفرانس واقع در اراک، خيابان دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامي اراک ، ساختمان شهيد مفتح ، پژوهشكده شهيد باكري و یا به آدرس اراک، ميدان امام خميني(ره)، بلوار امام خميني(ره)، شهرک دانشگاهي دانشگاه آزاد اسلامي اراک، ساختمان علوم انساني شماره 2 ( ساختمان هنر ) ارسال کنند.

دبير كنفرانس گفت: کاربردشيمي در صنعت، سونو شيمي، کمومتري، الکتروشيمي، فناوريهاي نوين در شيمي و مهندسي شيمي، نقش شيمي و مهندسي شيمي در توسعه اقتصادي، بيوشيمي و بيوتکنولوژي، شيمي سبز، محيط زيست و مديريت پسماند، علوم و تکنولوژي پليمر و مهندسي نفت و مخازن هيدروکربني از محورهای این کنفرانس است.

وی همچنین شيمي دارويي، پديده هاي انتقال، ترموديناميک و تعادل فازي، کاتاليست،سينتيک و طراحي راکتور، فرايندهاي جداسازي، مدل سازي و شبيه سازی، انرژي هاي نو، فرآوري و انتقال گاز و فناوري نانو را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.

مجتمع پتروشيمي شازند، سازمان بسيج اساتيد استان مركزي و سازمان بسيج دانشجويي استان مركزي حامیان این کنفرانس هستند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.