سردار سید محمدباقرزاده طي پيامي رحلت مادر سردار شهید سرلشگر پاسدار محمد بروجردی را تسليت گفت.

به گزارش حوزه دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، متن پيام تسليت فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستاد کل نيروهاي مسلح ژ به شرح زير است:

سردار شهید محمد بروجردی

تاب گفتنمان نیست که در محشر این دنیا به شما چه گذشته و چه گوییم از این فصل سرد که خاموش و بی‌ صدا، رحلت مادر ارجمندتان را برایمان رقم زد، لیک در حافظه خاطراتمان به یاد داریم که سعی صدر شما چنان بود که در شهادت یاران و هم‌پیمانان‌تان، همواره چون کوه می‌ایستادید.

می‌دانیم که اینک میزبان آن خادمه اهل بیت(ع)، حاجیه خانم خدیجه محمدی هستید و در ضیافت عاشقی،‌هر دو میهمان خوان وزین حضرت دوست هستید.

سردار! در فراق حزبن انگیز شما به استواری، قامت افراشته و به نفس‌های گرم آن یاس صبور دلخوش بودیم و حال که، آن آینه‌دار پاکی و صداقت، نقاب در چهره خاک کشیده، ما مانده‌ایم و رازی که هنوز در اشتیاق دانستن، می‌سوزیم که راستی، لحظه دیدار، کی خواهد آمد.

ما را ببخش که از بغض خسته‌ای که در گلو مانده است، تنها اشک را بدرقه راه آسمانیاو کردیم. سلام ما را پذیرا باش و در جمع ملکوتی خویش با شهیدان و اولی‌الابصار، چشم انتظاران را نیز یاد کن.

کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح رحلت این بانوی مکرمه را به ساحت رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد رزمندگان و ایثارگران و همرزمان به ویژه خانواده آن شهید گرانقدر تسلیت عرض می‌نماید و از عموم دلبستگان به فرهنگ و ارزش‌های شهیدان دعوت می‌نماید تا در مراسم تشعیی این مادر فداکار شرکت نمایند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: تسلیت ، رحلت ، مادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار