نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اسلامی گفت: رفع نیازهای بخش پژوهشی و رسیدگی به مشکلات آنها را دنبال خواهیم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، عباس مقتدایی در جمع مسئولان و متولیان بخش‌های پژوهشی استان اصفهان در محل دفتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: می‌توان با برگزاری چنین جلساتی بسیاری از نیازهای مسئولان و متولیان امر پژوهش در استان اصفهان را برطرف کرد.

وی بیان داشت: در صورتی که هر یک از دستگاه‌های پژوهشی نیازهای خود را در این خصوص بیان کنند ما کمک‌های بعدی به آنان را دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: نمایندگان استان اصفهان با یکدیگر همدلی دارند و حل مسائل و مشکلات را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای امروز جامعه، امر پژوهش و تحقیق است زیرا نتایج و خروجی آن می‏تواند مبنای سیاستگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها در سطح ملی و منطقه‌ای باشد.

مقتدایی یادآور شد: این نخستین جلسه میان مسئولین پژوهشی استان اصفهان است و در نظر داریم تا جلسات دیگری نیز در این سطح برگزار شود و در جلسات آتی با داشتن یک دستور جلسه نیازها و مشکلات موجود در عرصه پژوهش استان را برطرف کنیم/س.

برچسب ها: اصفهان ، رفع ، نیاز ، پژوهشگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.