معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19، از بررسی برنامه‌های نگهداشت فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال 93 در این منطقه خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جوادی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: بررسی برنامه‌های نگهداشت فرهنگی و اجتماعی در محلات 13گانه منطقه 19 در بودجه سال 93 در دستور کار معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور تقویت رویکرد برنامه‌های فرهنگی با محورهای اجتماعی، مذهبی و قرآنی، زمینه‌سازی و ایجاد فعالیت‌های اجتماعی، مذهبی و فرهنگی شهروندان در دست اجراست.

حجت‌الاسلام جوادی، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: بررسی برنامه‌های نگهداشت فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال 93 براساس نیازهای واقعی شهروندان، نیازسنجی در محلات 13گانه منطقه 19 در برنامه مدت‌دار در سال‌های آینده  از مهم‌ترین اقدامات معاونت اجتماعی و فرهنگی در سال 93 است.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: برگزاری گردهمایی هم‌اندیشی کارشناسان اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 پیرامون نظارت مردم محله، نخبگان، بزرگان و معتمدان در بررسی برنامه‌‌های راهبردی محلات 13گانه منطقه 19، بازدید شهردار منطقه از محلات منطقه به منظور تنظیم سند راهبردی محلات منطقه 19، در سال 93 ، رویکرد اجتماعی، مذهبی و قرآن از اقدامات اجرایی این طرح است.

حجت‌الاسلام جوادی، در پایان با اشاره به لزوم اجزای این طرح در محلات منطقه 19 افزود: شهردار منطقه 19 پس از بازدید از محلات 13گانه منطقه 19، لزوم بررسی برنامه‌های نگهداشت فرهنگی و اجتماعی در بودجه سال 93، تنظیم سند راهبردی محلات منطقه در سال آینده را در اولویت‌ها و طرح‌های ویژه شورایاران و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: نگهداشت ، فرهنگی ، اجتماعی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار