ایجاد مقطع کار‌شناسی ارشد اتاق عمل امسال به تصویب رسیده است که از سال آینده دانشکده‌ها اقدام به پذیرش دانشجو در این رشته می‌کنند.

دکتر عباس عباس‌زاده رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت: ‌ اعتبارات در "پژوهش" در کل کشور نیازمند افزایش پیدا کردن است و باید میزان سرانه "اعتبارات" پژوهش از تولید ناخالص‌ ملی افزایش پیدا کند تا میزان پژوهش به دنبال آن ارتقا یابد. 

وی ادامه داد: در واقع با افزایش اعتبارات و دادن انگیزه‌های تشویقی به پژوهشگران می‌توانیم میزان پژوهش را افزایش دهیم و از طرف دیگر کمک شایانی به بخش تولید و صنعت کشور کنیم. 

عباس‌زاده در خصوص اینکه دانشکده پرستاری و مامایی در چهار رشته مامایی، پرستاری، اتاق عمل و بیهوشی دانشجو می‌پذیرد، عنوان کرد: ‌رشته‌های مامایی و پرستاری تا مقطع PHD ولی رشته‌های بیهوشی و اتاق عمل تا مقطع کار‌شناسی هستند در حال حاضر امسال مقطع کار‌شناسی ارشد اتاق عمل به تصویب رسیده است که از سال آینده دانشجو در این مقطع جذب می‌شود. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الهه ناطق زاده
۱۹:۰۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۳
با سلام .آیا سال 94ارشد اتاق عمل در دفترچه میاید دا نه؟ایا طرح ارشد اتاق عمل متوقف شده یا ن؟
Iran (Islamic Republic of)
somayeh
۲۲:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
با سلام
ممنون از اطلاع رسونیتون؛امسال که ما رو سرکار گذاشتن گفتن ارشد اتاق عمل تو دفترچه93هست ولی خبری نشد امیدوارم اگه سال بعد پذیرش داره مثل ارشد پرستاری 93نشه اعلام کنن که فقط کارشناس اتاق عمل میتونه شرکت کنه چون ما بچه ها کاردان اتاق عملیم ورودی85 به علت نبود کارشناسی رشتمون مجبور شدیم با بیعلاقگی بریم پرستاری ناپیوسته بخونیم الان سالیان منتظر رشته مورد علاقه خودمون ارشد اتاق عملیم امیدوارم که ماهم سال بعد بتونیم شرکت کنیم.
با تشکر
آخرین اخبار