سريال «تنهاترين سردار» به زودي به روي آنتن شبکه تماشا مي‌رود.

به گزارش حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، اين سريال که به شرح زندگاني امام حسن مجتبي(ع) مي‌پردازد، قصه پردرد قيام امام حسن(ع) و تنها گذاشتن ايشان توسط يارانشان را حکايت مي‌کند و در نهايت به ماجراي صلح ايشان با معاويه می‌پردازد، به زودی روی آنتن شبکه تماشا می‌رود.

یكی دیگر از وجوه مهم و تاثیرگذار این سریال، خلق شخصیت‌های قصه و به‌خصوص پررنگ شدن نقش شخصیت‌های زن داستان و قهرمانان سریال در بیان روایت‌های حاشیه‌ای و كشمكش‌های دراماتیك به جای حوادث اصلی و آشنای مخاطب بود. به عبارت دیگر، فخیم‌زاده كوشید بخشی از تاریخ را كه بیان آنها بیشتر حالت روایی داشت از داستان حذف كند چراكه این موارد برای آنكه شبهاتی بر آن وارد بود، ممكن بود باعث انحراف اذهان عمومی شود بنابراین شخصیت‌هایی ساختگی را در آن گنجاند كه داستان‌ها را بدون آنكه به مسیر تاریخ لطمه‌ای وارد شود، هدایت كنند.

بازیگرانی چون  اکبر زنجانپور، داوود رشیدی، ابوالفضل پورعرب، حسین گیل، مهدی فخیم زاده، افسانه بایگان، صدرالدین حجازی، فتحعلی اویسی و … در این سریال نقش آفرینی می‌کنند.

لازم به ذکر است، اين سريال که به کارگرداني مهدي فخيم‌زاده و تهيه‌کنندگي سيدغلامرضا موسوي تهيه شده است، از روز پنج شنبه(21آذر) ساعت 23از شبکه تماشا پخش می‌شود.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۰۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام میخواستم بدونم هنر مند امام حسن چه کسی بودند باتشکر
آخرین اخبار