کرمانشاه/

ایجاد دبیرخانه دائمی شهرهای تاریخی ایران در بیستون

شهردار بیستون با بیان اینکه به‌دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی شهرهای تاریخی ایران در بیستون هستیم گفت: امیدوارم این شهر به جایگاه واقعی خود نزدیک شود

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

احسان احمدی‌نصرگفت : آثار تاریخی شهر بیستون از دوران هخامنشیان تا عصر اسلامی، یک موقعیت منحصر به‌فردو هویت تاریخی فرهنگی ارزشمند است.

وی، مواهب الهی این شهر از جمله کوه بیستون، چشمه‌ساران کوه‌ها و چشم‌انداز فوق‌العاده زیبا موجب جذب گردشگران بسیاری از سراسر دنیاشده است.

احمدی‌نصر با بیان اینکه بیستون از دیربازبر سر راه‌های ارتباطی ویژه‌ای از جمله راه ابریشم، راه شاهی و راه خراسان قرار گرفته، تصریح کرد: آوازه اساطیری این شهر نشان از این امراست که بیستون یدی بلند در گستره تاریخ دارد.

وی تاکید کرد:بیستون در تمام دنیا شناخته شده است، اما در بحث توسعه هم‌گام با نامش پیش نرفته، البته محدودیت‌های موجود بر سر راه ساخت و ساز نباید مانع از توسعه همه‌جانبه شهر شود.

احمدی نصر افزود: به‌عنوان شهردار بیستون امیدوارم این شهر به جایگاه واقعی خود نزدیک شودو برای پیشرفت و توسعهآنبه همکاری تمام مسئولان، دستگاه‌هاو حمایت ویژه استاندار کرمانشاهنیاز داریم.

شهردار بیستون با اشاره به انجام شدن طرح جامع شهر بیستون،یادآور شد: باید طرح تفصیلی را برای اجرایی شدن ارائه کنیم و به‌همین دلیل نیازمند بودجه هستیم./س


برچسب ها: کرمانشاه ، تاریخی ، بیستون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.