دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه یک گفت: برگزاری جلسه فصلی ستاد مدیریت بحران با موضوع کارگاه آموزشی توانمندسازی پدافند غیرعامل امروز در محل پایگاه پشتیبانی ستاد مدیریت بحران منطقه یک برگزار شد.

فاتحی منش، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور ارتقا سطح آمادگی و هماهنگی بین سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران، جلسه فصلی سه ماهه سوم ستاد مدیریت بحران منطقه یک با  هماهنگی معاونت پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد.

فاتحی منش، بیان کرد: این کارگاه آموزشی با حضور دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه و شهرداران نواحی ده‌گانه و رابطین بحران نواحی، نمایندگان سازمان‌های تخصصی عضو ستاد مدیریت بحران و نمایندگان معاونت پدافند غیرعامل سازمان برگزار شد.

فاتحی منش، عنوان کرد: در این کارگاه آموزشی که با حضور دکتر نباتی مدرس دانشگاه فارابی و مولف کتب دانشگاهی پدافند غیرعامل برگزار شد، آشنایی با اصول و مبانی پدافند غیرعامل، معرفی پدافند غیرعامل، وضعیت پدافند غیرعامل در کشورهای فرامنطقه‌ای، وضعیت پدافند غیرعامل در کشورهای منطقه، وضعیت پدافند غیرعامل د جمهوری اسلامی ایران، دشمن‌شناسی و تهدیدات مطرح شده در برابر تأسیسات زیربنایی، اهمیت و ضرورت نیاز به پدافند غیرعامل در کشور، ارتباط پدافند غیرعامل با مدیریت شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فاتحی منش، خاطرنشان کرد: در پایان کارگاه نیز به منظور ارزیابی شرکت‌کنندگان از مطالب آموخته ده، آزمون تجزیه و تحلیل در ارتباط با یکی از مناطق حیاتی و حساس شهری، متناسب با تخصص شرکت‌کنندگان و برداشتی که از اقدامات اساسی و راهبردهای پدافند غیرعامل دارند گرفته شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پدافند ، مدیریت ، بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار