جشنواره جام‌جم بهترين فرصت برای ديده شدن و تشويق هنرمندان است.

رضا فياضي، بازيگر پيشكسوت سريالهاي تلويزيوني با اشاره به برگزاري جشنواره جام‌جم در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره جام‌جم اگر در راستاي دفاع از توليدات برتر و فاخر سيما پيش رود به طور قطع انگيزه هنرمندان را بيش از پيش مي‌كند. 

وي افزود چندين بار در جشنواره توليدات سيما شركت كرده و برنده شدم و امسال شاهد برگزاري سومين جشنواره تلويزيوني جام‌جم هستيم كه اگر ادامه راه جشنواره قبلي باشد، مورد قبول هنرمندان است. 

فياضي با اشاره به توليدات شهرستانها،‌ تصريح كرد:‌ بيشتر آثاري كه روي آنتن مي‌رود،‌ توليدات پايتخت بوده كه اميدوارم قضاوت و داوري آنها به گونه‌اي ديگر باشد. 

بازيگر سريال "بچه‌هاي نسبتا بد" با اشاره به برگزاري جشنواره‌هاي زيادي در سطح كشور اظهار داشت: جشنواره‌هايي در سطح كشور برگزار مي‌شود كه متاسفانه هيچگونه خروجي خوبي هم ندارند و فقط سفره‌اي است كه عده‌اي از آن سود برند. 

فياضي با اشاره به جشنواره تلويزيوني جام‌جم اظهار داشت: اين جشنواره‌ها اگر در راستاي رشد و تشويق هنرمندان باشد و آثار ماندگار را بيشتر توليد كند،‌ بسيار مفيد خواهد بود. 

بازيگر سريال "معماي شاه" افزود: بزرگترين دغدغه هنرمندان تلويزيوني نگرفتن دستمزدهاي آنان است كه گاه بسياري از شرايط را تحت شعاع قرار داده است. 

فياضي خاطرنشان كرد: اگر هنرمندان از لحاظ مالي و بيمه از سوي سازمان صدا و سيما تأمين باشند برگزاري جشنواره‌ها مي‌توانند به ايجاد انگيزه هنرمندان در راستاي توليد آثار مناسب و در شأن مردم كمك كند.

انتهاي پيام /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار