تیم والیبال پیکان سومین باخت متوالی خود را در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل تیم باریج اسانس کاشان کسب کرد.

بهزاد حیدر‌شاهی، پاسور تیم والیبال پیکان در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به طور کلی در والیبال هر تیمی که مقابل حریفان بهتر بازی کند به عنوان تیم برنده زمین را تکرار می کند. در دیدار این هفته مقابل باریج اسانس کاشان حریف ما بهتر  بازی کرد که توانستد نتیجه را به نفع خود خاتمه دهد.

وی تصریح کرد: متاسفانه ما در چند بازی اخیر از نظر تکنیکی و تاکتیکی تا حدودی ناهماهنگ عمل کردیم امیدوارم هر چه سریعتر به روز‌های اوج تیمی خود دست پیدا کنیم.

حیدرشاهی افزود: تیم باریج اسانس کاشان یکی از تیمهای مدعی کسب عنوان قهرمانی است ما در این بازی نزدیک و پایاپای از نظر آرایش تیمی ناهماهنگ بود. خیلی خوشحال هستم که مقابل " مصطفی کارخانه" که در گذشته هدایت تیم پیکان را بر عهده داشت بازی کردم.

حیدرشاهی در خصوص آینده تیم والیبال پیکان گفت: به طور قطع تیم پیکان در هفته های آینده با نتایج خوبی که مقابل حریفانش کسب می‌کند از این بحران خارج شده و به روز‌های اوج خود خواهد رسید.

انتهای پیام/


برچسب ها: خاتمه ، پیکان ، حریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.