برای موفقیت در هر کاری در گام نخست ایده روشنی از آن‌چه می‌خواهید انجام دهید را در نظر بگیرید، سپس آن ایده را محکم پیگیری کنید.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران؛  برای رسیدن به موفقیت در زندگی بهتر است به توصیه‌های زیر عمل کنید:

در درون خود شاد باشید: شاد بودن درونی را تمرین کنید. به دیگران اجازه ندهید برای شما تصمیم بگیرند، چه زمان و چه چیزی شما را باید شاد کند. فراموش نکنید که شما هدایت‌گر شادی‌های خود هستید.

آزاد گذاشتن ذهن: ذهن خود را از همه "وابستگی‌ها"، محدودیت‌ها،  پیش داوری‌ها و افکار منفی کاملا آزاد و رها سازید.

از ناکامی‌ها نهراسید و دلسرد نشوید: اگر در انجام کاری مشکلی برخلاف اتنظارتان بروز کرد، دلسرد و "نا امید" نشوید، اگر موفقیت‌ها به آسانی همچون حباب‌های کف به سراغ شما آیند، و احتمالا آن حباب‌های زیبا به سرعت بترکند، نباید دلسرد و نا امید شوید.

گذر از موانع، نوید بخش پیروزی‌های بزرگ است: موانع و مشکلات، ما را برای کسب پیروزی‌های بزرگتر قوی‌تر و "مصمم‌تر" می‌کند.

در زمان عصبانیت تصمیم نگیرید:  تصمیمات مهم را زمانی‌که هیجان زده هستید، اتخاذ نکنید و گرنه به خطا خواهید رفت، در زمان هیجان زدگی ابتدا در درون خود آرام بگیرید. 

به راه حل‌ها فکر کنید: اگر با مشکلی مواجه شدید، به یاد آورید که برای حل آن باید راه حلی وجود داشته باشد، زیرا هر سر بالایی به سراشیبی ختم می‌شود، روی راه حل‌ها و چاره‌ها متمرکز شوید.

بهانه تراشی نکردن:  تنها یک ماشین بهانه ساز نباشید. به خطاهای خود توجه کنید و با درس گرفتن از آن‌ها بهترین را انتخاب کنید. یادتان باشد که فقط خداوند کامل و بدون خطا است.

اراده خدا و مصلحت خود را خواستن: آن‌چه برای شما و دیگران بهترین است، آن چیزی است که نیکو است و بر پایه راستی و درستی استوار است. خداوند بهتر از هر کسی می‌داند که چه چیزی برای شما لذت و شادی واقعی است.

غرور نورزید: هرگز مغرور نشوید، زیرا غرور یک میکروب مهلک و کشنده است. غرور آرام آرام عقل و خرد را نابود کرده و شخص را از همه خوبی‌ها دور می‌سازد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.