تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر با نتیجه سه بر 2 مقابل تیم کاله آمل در خانه خود شکست خورد.

محمد بای‌‌ دوجی در گفتگو با  خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما هنوز دو الی سه بازیکن مصدوم داریم که این مسئله ضربه بزرگی به تیم ما وارد کرده است.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد تصریح کرد: محمدرضا سلیمانی در بازی مقابل کاله آمل پس از یک ماه مصدومیت بدون داشتن تمرینات آماده سازی استفاده کردم وی در دو ست اول توانست عملکرد خوبی راز از خود به نمایش بگذارد ولی به دلیل احساس ناراحتی و درد از ناحیه ساق پا وی را از زمین خارج کردم.

وی تصریح کرد:‌ "حمید چوگان" پاسور تیم گنبد هم که در بازی قبل از ناحیه مچ پا مصدوم شده بود هم در این بازی به همراه " عبدالله ناظری" دیگر مصدوم تیم حضور نداشتند.

سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد تصریح کرد: ما در دیدار حساس و سنگین مقابل کاله آمل فقط با بهره گیری از دو دفاع وسط، دو قدرتی زن و یک پشت خط زن بازی کردیم که خوشبختانه بازی بعدی راهم به نمایش نگذاشتیم، در 2 ست اول بازی از توپ های برگشتی نهایت استفاده را کردیم ولی در ست‌های بعدی به دلیل عدم حضور" سلیمانی" نتوانستیم خوب بازی کنیم، چون نیرو‌های ذخیره قدرتمندی هم نداریم نتیجه را به حریف واگذار کردیم.  متاسفانه بد شانسی در هفته‌های اخیر به ما روی کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تماشاگران گنبدی از نوع عملکرد تیم در این بازی راضی بودند؟ اظهار داشت: ظواهر امر حاکی از رضایت آنها بود، ما تمام تلاش خود را برای آنکه پاسخ مثبتی به حضور پرشور هواداران داده باشم بکار گرفتیم ولی متاسفانه در نتیجه موفق نبودیم.

دوجی در خاتمه یاد آور شد : با توجه به مصدومیت‌های موجود در ترکیب تیم باید به فکر جذب یار جایگزین باشیم درحال حاضر بازیکن آزادی که به دردمان بخورد نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار