هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور چهارشنبه 20 آذر ماه امسال برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دیدارهای هفته هشتم مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور با حضور دوازده تیم در شهر‌های تهران، بندر عباس، تبریز، مشهد، ارومیه و گنبد برگزار می‌شود.
 
**پیکان به کارخانه رسید
 
مهمترین و حساس‌ترین بازی این هفته دیدار تیم‌های پیکان تهران و باریج‌ اسانس کاشان است در این بازی که در خانه والیبال تهران انجام می‌شود شاگردان مصطفی کارخانه در شرایطی که با برد هفته هفتم صعود دو پله ای در جدول رده بندی داشته ‌اند به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی هستند.
 
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان که در دو هفته اخیر موفق به کسب برد مقابل حریفان نشده شاگردانش را برای یک پیروزی خانگی آماده کرده است.
 
نبرد کارخانه و پیمان اکبری که روزگاری دور یکی به عنوان مربی و دیگری بازیکن در یک تیم حضور داشتند حال رو‌ در روی یک دیگر قرار گرفته ‌اند باید دید تقابل استاد و شاگرد در لیگ 92 چگونه خواهد بود؟
 
ناگفته نماند  خودرو سازان به دلیل باخت‌های اخیر می‌خواهند در برابر کاشان یک بازی ریسکی و به قولی آب و آتشی به نمایش بگذارند.
 
**بندرعباس در سکوت!
 
دیگر دیدار حساس هفته هشتم لیگ برتر والیبال میان تیم‌های آلومینیوم المهدی بندر عباس و شهرداری زاهدان در سالن فجر بندر عباس برگزار می‌شود.
 
بندر عباسی‌ها به دلیل رای صادره از سوی کمیته انضباطی باید این هفته بدون تماشاگر به مصاف زاهدانی‌هایی بروند که در طول هفته‌های اخیر با نتایج قابل قبولی که کسب کرده‌اند عنوان شگفتی ساز را به خود اختصاص داده‌اند.
 
شاگردان "ناصر شهنازی" هم در دیدار هفته گذشته مقابل خودرو سازان بازی حرفه ای و خوبی را به نمایش گذاشتند و دو امتیاز حریف پایتخت نشین خود کسب کردند و از جایگاه قعر رها شده و آن را به نارنجی پوشان سایپا واگذار کردند.
 
تقابل نمایندگان جنوب ایران زمین در والیبال بدون هیچ گونه هیاهویی برگزار خواهد شد.
 
**جدال بازنده‌ها در تبریز
 
تیمهای سایپا و شهرداری تبریز در هفته هشتم لیگ دیدار خود را در تبریز برگزار خواهند کرد.
 
هر دو تیمی که این هفته در تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند در هفته گذشته نتیجه بازی خود را در سه بر صفر به رقبایشان واگذار کردند و می‌خواهند جبران مافات کنند.

تبریزی‌ها با امید برد از نارنجی پوشان سایپا و میزبانی می‌کنند اما نباید از میهمان جوان و غیر قابل پیش بینی خود غافل شوند بازیکنان سایپا در حال حاضر برد و جدایی از قعر جدول رده بندی هستند و با انگیزه به مصاف حریفانشان می روند.
 
**صدرنشین در مشهد

 تیم والیبال متین ورامین که تاکنون در این دوره از مسابقات جایگاه صدر جدول رده بندی را به خود اختصاص داده است، در هفته هشتم مقابل تیم میزان خراسان صف آرایی می‌کند.

این دیدار درحالی برگزار می شود که مشهدی‌ها علی رغم داشتن بازیکنان آماده و خوب نتوانستند مقابل شهرداری زاهدان نتیجه قابل قبولی را درخانه خود کسب کنند.

ورامینی ها که تاکنون فقط یک باخت مقابل تیم کاله آمل رادرکارنامه‌شان ثبت کرده‌اند 16 امتیازی بودند و با برد در این هفته جایگاه صدر نشینی خود را تا حدودی تثبیت می‌کنند.

**شگفتی سازان پایتخت در پایتخت والیبال

تیم والیبال نوین کشاورز که به خاطر شکست سه بر یک تیم کاله آمل در دیدار هفته هفتم عنوان شگفتی ساز هفته را به خود اختصاص داده بود در این هفته به مصاف تیم شهرداری ارومیه نماینده پایتخت والیبال ایران می‌رود.

ارومیه ایها که در دیدار گذشته خود موفق به شکست سه بر یک تیم سایپا شده بودند در حال حاضر با 10 امتیاز جایگاه چهارم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده‌اند.

بازیکنان جوان و جنگنده تیم نوین کشاورز برای رویارویی با این تیم مدعی برنامه ویژه ای در دستور کار خود دارند.
 
**جدال نمایندگان خطه سبز

تیمهای بازرگانی جواهری گنبد کاله‌آمل در هفته هشتم مسابقات لیگ برتر در استان گلستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدال تیمهای شمالی کشورمان درحالی رخ می دهد که هر دو نماینده بازی هفته گذشته خود را به رقبای خود واگذار و سه امتیاز کامل را ا ز دست داده‌اند.

شاگردان محمد بای‌اوجی می خواهند با بهره گیری از حق میزبانی و تماشاگران خاص خود عرصه را بر شاگردان بهروز عطایی تنگ کرده و نتیجه را به نفع خود خاتمه دهند.

تیم کاله‌آمل و ملی پوشانش هم برای جبران باخت دیدار گذشته و ارتقا جایگاه‌شان در جدول به مصاف گنبدی‌ها می روند.

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تا پایان هفته هفتم به شرح زیر است:

1- متین ورامین                            16 امتیاز

2- باریج اسانس کاشان                12  امتیاز

3- کاله آمل                                  10امتیاز

4- شهرداری ارومیه                       10 امتیاز

5- شهرداری تبریز                         10 امتیاز

6- پیکان تهران                               9 امتیاز

7- میزان خراسان                           9امتیاز 

8- بازرگانی جواهری گنبد                9 امتیاز

9- شهرداری زاهدان                        8 امتیاز

10- نوین کشاورز                            6 امتیاز

11- آلومینیوم المهدی بندر عباس      5 امتیاز

12- سایپا                                      4 امتیاز

لازم به ذکر است، نتایج بازیهای هفته جاری جایگاه تیمها را در جدول رده بندی تغییر خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: رده بندی ، جدول ، هشتم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار