پدر جوانی که پس از یک شکست عشقی با قمه به جان مردم افتاده بود و از هموطنان سرقت می کرد، با شلیک پلیس تسلیم شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چند روز گذشته گشت خودروی کلانتری 105 سنایی در حال تردد در خیابان قائم بود که ناگهان مشاهده کرد پسر جوانی با در دست داشتن قمه به جان مردم افتاده و با تهدید و ضرب و شتم اقدام به سرقت اموال آنان می کند... 

ماموران بلافاصله با دیدن این پسر شرور وارد عمل شده و پس از شلیک 2 تیر هوایی به تعقیب متهم پرداختند و در نهایت توانستند در هفت تیر با شلیک 2 تیر جنگی دیگر به سمت دو‌پای این پسر شرور وی را متوقف و دستگیر نمودند.

با حضور متهم در کلانتری دو مرد 35 و 28 ساله به کلانتری مراجعه کرده و از متهم دستگیر شده شکایت کردند.

شاکی 35 ساله گفت: در حال تردد در خیابان قائم بودم که ناگهان این پسر با موتور سیکلت راهم را بست و سپس در حالی که یک قمه در دست داشت به سمت من حمله ور شد و با سرقت کیف دستی ام از محل متواری شد.

شاکی 25 ساله هم در ادامه بیان داشت: امروز ظهر روبروی پارک ساعی در حال قدم زدن  و حرف زدن با تلفن همراهم بودم که ناگهان دیدم پسر شرو‌ری که تمام صورتش پر از جای ‌التهام زخم است درحالی که یک قمه بلند در دست داشت به سمت من در حال حرکت است. سپس با رسیدن به محل با چند ضربه تلفن همراهم را گرفت و با موتور سیکلتش‌ از محل متواری شد.

به گفته رئیس کلانتری سرگرد احمد ناصری متهم نیز به روزی حداقل 2 فقره زورگیری در همین محدوده ها اعتراف کرد و بیان داشت: زورگیری را حدود 20 روز است آغاز کردم.

جالب است بدانید که این پسر شرور پس از شنیدن جواب منفی از دختر مورد علاقه ا‌ش اقدام به آسیب رساندن و گذاشتن زخم بر روی صورت و بدنش نموده است و سپس به بهانه شکست عشقی از ساعت 2 به بعد به خیابان ها آمده و در هر موقعیت مناسب با تهدید قمه اقدام به زورگیری از مردم می کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کلانتری ، شلیک ، تیر ، جنگی ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۲۷ ۲۲ آذر ۱۳۹۲
کسی که ایمان و اعتقاد به خدا نداشته باشد نتیجه ای غیر از این ندارد . خدا همه ما را به راه راست هدایت کنه. امین یا رب العالمین.
آخرین اخبار