برنامه ملاقات مردمی شهرداری منطقه 16 با شهروندان با حضور مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه ، نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر در محل سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در این برنامه که استثنا" روز چهارشنبه بیستم آذر ماه و 4 ساعت به طول انجامید، 38 نفر از ساکنان منطقه مشکلات شهروندی خود را با عضو شورای اسلامی شهر تهران در میان گذاشتند و وی نیز دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

در همین رابطه کاشانی گفت: اعضاء شورای اسلامی شهر تهران علاوه بر دیدارهای مردمی که روزهای دوشنبه هر هفته در مناطق برگزار می شود ،به صورت دوره ای با شهروندان ملاقات و به درخواست هایشان رسیدگی می کنند.

وی به ویژگی منطقه 16 به جهت بافت فرهنگی و دینی که همواره در عرصه های گوناگون حضور چشمگیری داشته اند اشاره و خاطرنشان کرد:شهروندان این منطقه 3500 شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته اند و عرصه خدمت به آنان فرصت شکراز نعمات خداوند است .

مهندس سید محسن اسدی شهردار منطقه در این رابطه گفت: در راستای اجرای سیاست ها و اهداف مدیریت شهری مبنی بر ارتباط مستمر و نزدیک با عموم شهروندان و دریافت نقطه نظرات ، پیشنهادات و آگاهی از مسائل و مشکلات آنان ،برنامه ملاقات مردمی روزهای دوشنبه هر هفته با دقت و جدیت اجرا می شود.

شهردار منطقه 16 با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون سی و سه برنامه ملاقات مردمی برگزار شده افزود: در این برنامه ها با 396 تن از شهروندان دیدار و گفتگو داشتم .

مهندس سید محسن اسدی موضوعات شهرسازی مطرح شده را مورد توجه قرار داد و گفت: از مجموع 396 موضوع مطرح شده 208 مورد موضوع شهرسازی بوده که 53% کل موضوعات را شامل می شود.
برچسب ها: عرصه ، خدمت ، فرصت ، شکر ، نعمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار