امروز"شنبه 23 آذر ماه 92"؛

"بارش" های پراکنده برای "تهران"/ کاهش قابل ملاحظه "دما" در اکثر مناطق کشور

امروز بارش باران وبرف گاهی با وزش باد در نیمه غربی، دامنه های البرز و سواحل جنوبی دریای خزر بطور متناوب ادامه خواهد داشت و همچنین دمای هوا در این مناطق طی امروز و فردا بطور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران براساس پيش بيني هاي سازمان هواشناسی کشور، امروز"شنبه 23 آذر ماه 92" بارش باران وبرف گاهی با وزش باد در نیمه غربی، دامنه های البرز و سواحل جنوبی دریای خزر بطور متناوب ادامه خواهد داشت و همچنین دمای هوا در این مناطق طی امروز و فردا بطور قابل ملاحظه ای تا 10 درجه کاهش می یابد.

براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز در شمال غرب و غرب کشور و بتدریج دامنه های جنوبی البرز از میزان ابر و پدیده بارش ها کاسته می شود ولی در دامنه های زاگرس بارش ها تا اواخر وقت امروز ادامه خواهد داشت.


لازم به ذکر است، فردا در سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور بارش برف بطور متناوب ادامه خواهد داشت و یکشنبه و دوشنبه در شمال شرق  و شرق نیز دما بطور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت.

شایان ذکر است، هوای سرد تا روزهای پایانی این هفته در کشور ماندگار است و همچنین طی 2 روز آینده خلیج فارس و دریای خزر مواج پیش بینی می شود.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان "تهران" امروز، نیمه ابري تا ابري و بارش پراکنده پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 12 درجه و در کمترین حالت به 2 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر11 درجه بالای صفر است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار